کد خبر: ۳۱۰۶۸۸
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱

فرانس 24 روی اقدامات دلواپسانِ سفر فابیوس به ایران، زوم کرده است

شبکه خبری فرانس 24 که از او به سی ان ان فرانسه هم یاد می کنند و یکی از میراث های ژاک شیراک رئیس جمهوری سابق این کشور است روی اقدام دلواپسانِ سفر فابیوس به ایران زوم کرده است.
آفتاب‌‌نیوز : این شبکه تلویزیونی که از دو هفته پیش موضوع مطرح شدن خون های الوده همزمان با سفر وزیر خارجه این کشور به ایران را پیگیری می کند امروز در اولین گزاش از سفر فابیوس به تهران بازهم روی این موضوع گزارش پخش کرد.

این شبکه با بیان اینکه دو هفته پس از توافق هسته ای میان ایران و گروه پنج بعلاوه یک، فرانسه ارتباط خود را با ایران از سر می گیرد گفت: لوران فابیوس درحالی شتابان به سوی ایران رفته است که  برخی مردم ایران در ارتباط با پرونده خون های آلوده از سفر فابیوس به ایران انتقاد می کنند.

مریم پیرزاده خبرنگار این شبکه در تهران پس از تشریح برنامه های فابیوس در تهران که مشتمل بر دیدار با وزیر خارجه کشورمان محمدجواد ظریف، دیدار از پارلمان و دیدار با رئیس جمهوری کشورمان است به احتمال برگزاری تظاهرات اعتراض آمیز علیه سفر فابیوس در تهران اشاره کرد و گفت:  تظاهراتی هم برای عصر امروز برنامه ریزی شده است که احتمالا در برابر وزارت صنایع خواهد بود. باید دید آیا پلیس به دانشجویان اجازه برگزاری تظاهرات علیه حضور فابیوس در ایران را خواهد داد؟

به گزارش خبرآنلاین، فابیوس همچنین قرار است پس از دیدار با رئیس جمهوری عصر امروز با رییس سازمان محیط زیست و وزیر صنایع ایران هم دیدار کند. در دیدار با وزیر صنایع شماری از روسای شرکت ها از جمله شرکت ایران خودرو نیز حضور خواهند داشت. ایران خودرو در حال رایزنی برای بازگشت پژو سیتروئن به ایران است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین