کد خبر: ۳۱۱۷۲
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۸۴ - ۱۰:۴۴

كوچك زاده قول داد

آفتاب‌‌نیوز : مهدي كوچك زاده نماينده مردم تهران در مجلس  در باره سانحه سقوط هواپيماي ارتش جمهوري اسلامي ايران افزود: اين گونه رسانه ها هميشه ذهن جامعه و افكار عمومي را با يكسري شايعات كه عموماً هم در راستاي تضعيف نظام است، درگير مي کنند. فضايي كه در حال حاضر توسط برخي رسانه‌ها دامن زده مي‌شود،فضاي مناسبي براي تحقيق و بررسي درباره حادثه سقوط هواپيما نيست. 

كوچك زاده افزود: فضايي كه در آن همه جور اظهار نظرهاي غير كارشناسانه و متاسفانه كاملاً با حب و بغض ابراز مي‌شود كه با ذهنيت هاي قبلي همراه است مناسب تحقيق جدي براي يافتن حقيقت نيست. 

وي با بيان اينكه اگر كسي زود به زود درباره چنين حادثه‌اي با رسانه‌ها مصاحبه نكند اين به معناي عدم پيگيري قضيه از سوي او نيست، اظهار داشت: من خود پيگير اين حادثه بوده‌ام و تاكنون برايم محرز شده كه بسياري از اظهار نظرهاي ارائه شده درباره چند و چون حادثه كذب است. 

عضو شوراي مركزي فراكسيون اصولگرايان مجلس اضافه كرد: اولاً خلباني كه هواپيما را هدايت مي‌كرده چنانكه در شايعات عنوان شده كمك خلبان يا خلبان شيفت نبوده و همچنين بنا به گفته‌هاي خلبان عامري كه شب قبل از روز حادثه با همان هواپيماي حادثه از كيش به تهران پرواز كرده تنها ايراد هواپيما مربوط به دستگاه V.O.R است كه خلبان را در فرود هواپيما به صورت ديجيتال كمك مي‌كند و موتور هواپيما هيچ ايرادي نداشته است و اكنون بنده به دنبال پاسخ اين سؤال هستم كه آيا ايراد مذكور هنگام پرواز هواپيما رفع شده بود يا نه؟ 

كوچك زاده در پاسخ به اين سؤال كه اگر هواپيما ايرادي جز آنكه شما از خلبان پرواز قبلي هواپيما نقل مي‌كنيد نداشته پس چرا درخواست فرود اضطراري كرده است، گفت: بايد مكالمات خلبان با برج كنترل مبني بر طرح چنين درخواستي شنيده شود تا علت آن مشخص شود. 

عضو كميسيون اصل 90 مجلس با تاكيد بر اينكه من وارد مسير پيگيري اين موضوع شده‌ام و تا آخر مسير را ادامه خواهم داد، افزود: در مورد اين حادثه نيز به نظر مي‌آيد اگر حقيقت چنانكه وقوع يافته و رخ داده نيز كشف شود باز هم برخي رسانه‌ها، تمايلي به بستن پرونده هايي كه در ذهن جامعه ايجاد التهاب مي‌كنند نداشته باشند. 

الهام امين زاده ديگر نماينده تهران نيز در اين ارتباط به خبرنگار پارلماني خبرگزاري فارس گفت: از جانب خودم قول مي‌دهم تا آنجا كه مي‌توانم سانحه سقوط هواپيما C-130 را پيگيري كنم و تاكيد مي‌كنم كه خبرنگاران خود بايد بيش از ديگران پيگر سرنوشت حادثه‌اي باشند كه جان همكاران آنها را گرفت. 

الياس نادران نيز به خبرنگار ما گفت: قول مي‌دهم اين سانحه را تا حصول نتيجه پيگيري كنم و در صورتي كه مانعي بر سر راه اين پيگيري وجود داشته باشد قطعاً آن را بيان خواهم كرد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین