کد خبر: ۳۱۲۴۶۳
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷

اقدام ارزشمند بازیگر ایرانی در اینستاگرام‬‎ +عکس

نصرالله رادش بازیگر نقش های طنز سینما و تلویزیون در اقدامی قابل تحسین به حمایت از کارهای هنری و دستی مردم در صفحه ی شخصی خود پرداخته است.
آفتاب‌‌نیوز : فرهنگ نیوز نوشت: هنرمندان و بازیگران و افراد مشهور جامعه همواره تاثیر زیادی بر روی فرهنگ و رفتارهای اجتماعی جامعه داشته و دارند و از آن ها توقع می رود از این تاثیر و نقش خود در جهت مثبت و فرهنگ سازی استفاده کنند. این روزها شاهد آن هستیم که بعضی از هنرمندان با توجه به توانایی و پتانسیل خود به نوعی در زاه قدم بر میدارند و هر کدام در حیطه ای سعی در ترویج رفتار و فرهنگ های درست در جامعه دارند.

در روزهای گذشته خبرهای زیادی از اقدامات ارزشمند و مثبت هنرمندان مثل راه اندازی کمپین حمایت از محیط زیست مجازی توسط امین زندگانی و یا هشتگ #لطفا_توهین_نکنید توسط علیرام نورایی منتشر شد.

نصرالله رادش بازیگر نقش های طنز سینما و تلویزیون در اقدامی قابل تحسین به حمایت از کارهای هنری و دستی مردم در صفحه ی شخصی خود پرداخته است. رادش در توضیحات صفحه ی شخصی اش نوشته است : "سلام.اگه کاره دستی ای انجام میدین که فکرمیکنین به حمایته بنده نیازمندین،در دایرکت بذارین.نیتم کمک به عزیزانیه که درآمدشون از فروشه کاراشون ناچیزه....."

 او با معرفی افراد و توانایی ها و کارهای آن ها سعی در کمک و حمایت از آنها دارد تا به نوعی از هنرایرانی و در عین حال تولید ملی حمایت کند و به اقتصاد و کار مخاطبان کمک می کند.

با توجه به گسترش شبکه های اجتماعی و تاثیرات فراوانی که در جامعه و علی الخصوص جوانان جامعه دارند نیاز به این گونه حرکات و کمپین ها برای فرهنگ سازی و الگوسازی و حمایت از تولیدات داخلی و ... بیش از پیش حس می شود و امیدواریم هنرمندان و افراد مشهور جامعه نقش خود را در این مسیر به خوبی ایفا کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین