کد خبر: ۳۱۲۴۸۴
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۴

هندی‌ها برای امضای قرارداد فیلمی با بازی گلزار به ایران آمدند

مدیر کمپانی موشن پیکچر برای امضای قرارداد تولید فیلم «سلام بمبئی» به ایران آمد.
آفتاب‌‌نیوز : «پهلاج نیهالانی» مدیرکمپانی موشن پیکچر و «دیلشاد شیخ»آهنگساز برجسته هندی به منظور امضای قرداد همکاری با جوادنوروزبیگی تهیه کننده فیلم سینمایی «سلام بمبئی» وارد تهران شدند.

این کمپانی قرار است ، در تولید و پخش این فیلم سینمایی همکاری داشته باشد و باتوجه به اینکه تولید مشترک همواره مورد توجه سازمان سینمایی و ریاست آن بوده ،سعی عوامل«سلام بمبئی» و در رأس آن جوادنوروزبیگی نیز برآن است تا این همکاری به گسترش روابط سینمایی و فرهنگی دو کشور بیانجامد.

پهلاج نیهالانی رئیس کنونی هیئت مرکزی صدورگواهی پخش و سانسور فیلم در هندوستان است. وی بیش از سی سال است که تهیه کننده فیلم و مدیرکمپانی «موشن پیکچر» بوده و در کارنامه کاری نیهالانی بیش از 20 فیلم پرفروش دیده می شود .همچنین ستاره های بزرگ سینمای هند مانند آمیتاب باچان،سلمان خان،شاهرخ خان،آکشی کومار و... در فیلم هایی که این تهیه کننده قدیمی تولید کرده نقش آفرینی کرده اند.

گفتنی است کارگردانی و نویسندگی «سلام بمبئی» را قربان محمدپور برعهده دارد، فیلمی که به یک موضوع عاشقانه از دریچه ای متفاوت می پردازد و بازیگر نقش اول مرد آن محمدرضا گلزار است که مدتی پیش به این فیلم پیوست.

به گزارش خبرآنلاین، طی روزهای آینده نیز خبرهای تازه ای در رابطه با قرارداد سایر عوامل این فیلم در رسانه ها منعکس خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین