کد خبر: ۳۱۲۷۹۵
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱

ببخشید مسئول مربوطه خواب مانده بود!

کارکنان شرکت هواپیمایی مورد بحث به مسافران می گویند بلیط ها باطل است و بروید از شرکت دیگری که از قضا درهمان حوالی در حال فروش بلیط چارتر گران قیمت بوده خرید کنید. قیمت بلیط ؟ بین 270 تا 300 هزار تومان.حالا گیر بیاورید پرتقال فروش را!!!.
آفتاب‌‌نیوز :
حقیقش را بخواهید خیلی با خودم کلنجار رفتم به موضوع بپردازم یانه؟اما ازیک طرف تضییع حقوق مردم و از طرف دیگرکوشش در جهت تخریب چهره دولت و در این مورد وزیر محترم راه جناب آقای آخوندی که از وزرای با حسن نیت و سخت کوش دولت به شمار میرود، وادارم کرد به یک اتفاق عجیب در صنعت هواپیمایی بپردازم تا ببینید رفتار ناجور و توهین آمیز یک یا چند کارمند فرودگاه ها یا شرکت های هواپیمایی تا چه حد میتواند اثر منفی بر روی چهره دولت آنهم در این شرایط بگذارد.آیا سهوی ست؟ 

یکی دو روز پیش رسانه ها از تعلل و در نهایت لغو پرواز یک شرکت هواپیمایی از مبداء اهواز به تهران خبرهایی منتشر کردند.بر حسب اتفاق یکی از نزدیکان من مسافر این پرواز بود وحکایت های جالبی از این پرواز برایم تعریف کرد.خیلی حاشیه نمی روم و خود بخوانید این حکایت خنده دار و تاسف آور را!!!.

1-پرواز شماره 833 شرکت...به تاریخ 17 مرداد طبق اعلام قرار بوده ساعت 45/21از اهواز به مقصد تهران پرواز کند.

2 - حدود 2 ساعت قبل از پرواز به مسافران اعلام می شود پرواز با تاخیر ساعت 5 بامداد فردا18 مرداد انجام خواهد شد.

3- مسافر منظور ما به همراه خانواده با بازگشت به محل اقامت حدود ساعت 3 آماده عزیمت به فرودگاه می شوند که در ساعت 45/2 بامداد با اس ام اس به آنها و ایضا بقیه مسافران اطلاع داده می شود پرواز لغو شده و به فرودگاه مراجعه نکنند.

4 - مسافر ما صبح حدود ساعت 5 برای تعیین تکلیف خود و احیانا خرید بلیط احتمالی پرواز دیگری به فرودگاه مراجعه و پس از پیگیری از کانتر مربوطه به اوحرف عجیبی میزنند:

"پرواز 5 بامداد کنسلی  شما ،ساعت 3 بامداد انجام و با تعداد اندکی مسافر به سمت تهران پرواز کرده است!!!. نتوانستیم اطلاع رسانی کنیم چون مسئول مربوطه خواب مانده بود!!!!بروید فکری به حال خود بکنید پروازی نداریم".

5- در این ساعات اولیه بامداد مسافران متعدد دیگر همین پرواز به فرودگاه مراجعه و از ماوقع مطلع می شوند و غوغایی در فرودگاه اهواز بر پا می شود.

6- کارکنان شرکت مزبور می گویند بلیط ها باطل است و بروید از شرکت دیگری که از قضا درهمان حوالی در حال فروش بلیط چارتر گران قیمت بوده خرید کنید. قیمت بلیط ؟ بین 270 تا 300 هزار تومان.حالا گیر بیاورید پرتقال فروش را!!!.

7 - مسافران اصرار می کنند حداقل بلیط رو دست مانده را قبول کنید.پاسخ همان است که بود .مرغ یک پا دارد!! به ما مربوط نیست.اما جالب ترشرکت مذکور که بلیط گران می فروشد اعلام می کند فقط با پول نقد بلیط فروخته می شود و کارت قبول نمی شود. حال این مسافر ما ودیگر مسافران چگونه پول نقد جور کنند در حالی که خودپردازها فقط 200 هزار تومان پرداخت می کنند خود حکایتی دیگر است.دقت می فرمایید خرید بلیط فقط با پول نقد!!!!.

ادامه نوشتار خارج از حوصله است.مسافرما با خرید بلیط گران آن شرکت مورد بحث، یک شنبه 18مرداد ساعت 12 ظهر به همراه تعدادی از مسافران ناراحت وارد تهران شد. بلیط های قبلی هم رو دستشان مانده است. مسافران از شدت ناراحتی چه ها که نمی گفتند بماند برای بعد. اما خیلی دلم برای دولت سوخت. چگونه عده ایی از سر لطف؛ پوست موز زیر پای او و وزیر مربوطه می اندازند.قطعا این رفتارها به دلیل تکراردیگر سهوی تلقی نمی شوند. تاخیر و زود پرواز کردن یک هواپیما و گران فروشی بلیط به کنار؛آخر خواب ماندن مسئول مربوطه هم شد حرف؟؟!!.

منبع: خبرآنلاین

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین