کد خبر: ۳۱۲۸۰۹
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷

حکم اعدام به خاطر زیر 18 سال بودن قاتل نقض شد/ فرصت تازه برای قاتل دوئل عشقی

چهارم اردیبهشت ماه سال 89 مأموران پلیس تهران در جریان مرگ پسر جوانی به نام «میلاد» روی تخت بیمارستان شماره 2 قرار گرفتند.
آفتاب‌‌نیوز :
پلیس پس از حضور در بیمارستان پی برد که میلاد چند روز پیش با ضربه‌های چاقو زخمی شده و به بیمارستان انتقال یافته است و پس از 14 روز جدال با مرگ جان سپرده است.

به گزارش ایران، در ادامه تحقیقات مشخص شد عامل این جنایت «محمد» نام دارد و فراری است. بررسی‌های میدانی نشان داد که درگیری خونین دو رقیب عشقی بر سر یک دختر به نام معصومه بوده است و همین کافی بود خیلی زود محمد دستگیر شود و قتل را به گردن گیرد. محمد نخستین‌بار در شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران محاکمه و به قصاص نفس محکوم شد و قضات شعبه 15 دیوان‌عالی کشور حکم را تأیید کردند اما قضات شعبه 37 دیوان‌عالی کشور به خاطر اینکه متهم به قتل در زمان جنایت زیر 18 سال بوده حکم را نقض و پرونده برای رسیدگی دوباره به شعبه هم‌عرض چهارم دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

صبح دیروز محمد در برابر قاضی عبداللهی و دو قاضی مستشار ایستاد و در حالی که خانواده قربانی خواستار قصاص بودند، پشت تریبون دفاع ایستاد و گفت: یک روز موبایلم زنگ خورد، وقتی گوشی را برداشتم، دیدم میلاد شروع به فحاشی و ناسزاگویی کرد و گفت چرا مزاحم معصومه می‌شوی؟ آنجا بود که فهمیدم معصومه با میلاد ارتباط دارد و شوکه شدم. به او گفتم که معصومه ابتدا با من دوست بوده است. بنابراین سر این موضوع بین ما مشاجره لفظی درگرفت و با هم قرار ملاقات گذاشتیم. من با دوستانم به محل قرار رفتم، میلاد نیز با دوستش آمد. او ابتدا با قمه به من حمله‌ور شد که قمه را از دستش گرفتم و به سمت زمین هل دادم، سرش به کنار جدول خیابان خورد و بعدها فهمیدم وی جان سپرده است. باور کنید من قصد کشتن او را نداشتم، ناخواسته این جنایت اتفاق افتاد.

بنابر این گزارش، با اعتراف قاتل، سه قاضی عالی‌رتبه برای صدور رأی نهایی با هم وارد شور شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین