کد خبر: ۳۱۲۸۳۱
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷

ناراحتی ونگر از شروع بد آرسنال

سرمربی آرسنال از شکست برابر وستهام در هفته نخست لیگ جزیره بسیار ناراحت است. او می گوید که رقابت در لیگ برتر انگلیس سخت است و هر نتیجه دور از انتظاری شاید رخ دهد.
آفتاب‌‌نیوز :
آرسنال شروع بسیار بدی در رقابتهای لیگ جزیره داشت. شاگردان ونگر دوست نداشتند که اتفاقات سال قبل برای آنها تکرار شود. توپچی ها در آغاز فصل جدید در خانه خود از وستهام پذیرایی کردند و هر چند بهتر از حریف بازی کردند اما در نهایت با دو گل بازی را واگذار کردند تا باردیگر انتقادات از آرسن ونگر سرمربی توپچی ها زیاد شود.

طبیعی است که ونگر از این شکست خانگی بسیار ناراحت باشد. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: نه در دفاع و نه در حمله نتوانستیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. به خوبی می‌دانستیم که بازی سختی پیش رو داریم. به بازیکنان گفتم که حتی اگر پیروز نشویم نباید بازنده بازی باشیم اما متاسفانه سه امتیاز حساس را از دست دادیم و بازنده این دیدار شدیم. این شکست خانگی واقعا من را ناراحت کرد.

او ادامه داد: وستهام بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و نشان داد که آماده تر از ماست. باید با بازیهای خوب در هفته های پیش رو این شکست را جبران کنیم. بدون شک بازیکنان آرسنال این توانایی را دارند که این شکست را جبران کنند و به روزهای اوج خود برگردند. در لیگ برتر انگلیس هیچ نتیجه دور از انتظار و غافلیگرانه‌ای وجود ندارد. بهتر است که از نتایج دور از انتظار صحبت نکنیم چرا که در اینجا هر تیمی شانس پیروزی دارد و این احتمال وجود دارد که هر نتیجه ای رقم خورد. واقعیت می گوید که ما در دیدار هفته آینده برابر کریستال پالاس این شانس را داریم تا جبران کنیم.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت گل، پیتر چک سنگربان سابق چلسی که در فصل جدید لیگ جزیره پیراهن آرسنال را بر تن کرده است عملکرد خوبی در این دیدار نداشت. او روی هر دو گل مقصر بود تا آرسنال این بازی را واگذار کند و مشکل خط دروازه این تیم همچنان باقی بماند. ونگر با وجود دو اشتباه آشکار چک حاضر نشد که این دروازبان باتجربه را سرزنش کند.

او گفت: هیچکدام از بازیکنان آرسنال نتوانستند بازی خوبی را در این دیدار به نمایش بگذارند. به همین خاطر نباید یک بازیکن خاص را سرزنش کرد. همه ما بد بودیم. احساس کردم که آشفته و مضطرب هستیم و این باعث شد تا نتوانیم فرصت های خود را به گل تبدیل کنیم و در نهایت بازنده بازی شدیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین