کد خبر: ۳۱۲۹۵۰
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۸

انتقامگیری اینترنتی از کارگردان سینما

تحقیقات برای شناسایی و دستگیری این مزاحم اینترنتی آغاز شد تا این‌که دو روز پیش ماموران اطلاع یافتند متهم اینترنتی یک مرد است و در یکی از محله‌های مرکزی شهر کرج زندگی می‌کند. ماموران فتا با هماهنگی قضایی به خانه متهم اعزام شده و او را دستگیر کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
انتقامگیری اینترنتی از کارگردان سینمامرد جوان زمانی که متوجه شد کارگردان مطرح سینما حاضر به پرداخت پولی بابت تبلیغات اینترنتی وی نیست، دست به انتقامگیری زد و با نوشتن مطالب غیراخلاقی و دروغین در فضای مجازی او را به دردسر انداخت.

روز‌های پایانی هفته گذشته مرد میانسالی با حضور در پلیس فتای استان البرز و ارائه شکایتی عنوان کرد: در زمینه فیلمسازی برای تلویزیون و سینما و تهیه تله‌فیلم فعالیت دارم. 

چند روز پیش از طریق دوستانم متوجه شدم مطالب غیراخلاقی و اطلاعات دروغی در رابطه با من در فضای مجازی و همچنین چند وبلاگ به نام خودم، درج شده است. این کار باعث شده مشکلاتی در زمینه کاری پیدا کنم و اعتبار حرفه‌ای‌ام به خطر بیفتد.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات برای شناسایی و دستگیری این مزاحم اینترنتی آغاز شد تا این‌که دو روز پیش ماموران اطلاع یافتند متهم اینترنتی یک مرد است و در یکی از محله‌های مرکزی شهر کرج زندگی می‌کند. ماموران فتا با هماهنگی قضایی به خانه متهم اعزام شده و او را دستگیر کردند.

متهم با انتقال به پلیس فتا گفت: از مدتی پیش با این کارگردان آشنا شدم. او از من خواست با راه‌اندازی تعدادی وبلاگ و سایت اینترنتی، برای وی و کارهایش تبلیغاتی انجام دهم که طبق خواسته‌اش عمل کردم، اما مرد کارگردان از پرداخت دستمزدم خودداری کرد. چند بار به دفتر کارش رفتم و از او خواستم بدهی‌اش را بپردازد، اما او هر بار بهانه‌ای می‌آورد تا این که تصمیم گرفتم با انتقامگیری اینترنتی او را مجبور کنم طلبم را بدهد.

به گزارش جام‌جم، سرهنگ یزدان نیکنام، رئیس پلیس فتای استان البرز در این‌باره گفت: برای متهم قرار قانونی صادر شد. تحقیقات تکمیلی از وی برای مشخص شدن دیگر جرایم این جوان ادامه دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین