کد خبر: ۳۱۳۲۴۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۱
در پی بیانیه برخی نمایندگان برای از سرگیری آزمایش‌ موشکی

پاسخ سرلشگر فیروزآبادی به درخواست برخی نمایندگان مجلس: رزمایش‌های موشکی در زمان خود انجام می‌شود

در واکنس به درخواست این نمایندگان مجلس، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفته است "آزمایشات موشکی برابر مصوبات مقام معظم رهبری در زمان خود انجام می‌شود."
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس سیاسی- اخیراً حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری نماینده گرگان در مجلس شورای اسلامی از امضای بیانیه‌ای توسط نمایندگان خطاب به فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح برای از سرگیری آزمایش‌های موشکی کشورمان خبر داد بود که حالا رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به این درخواست گفته است: "آزمایشات موشکی برابر مصوبات مقام معظم رهبری در زمان خود انجام می‌شود."

به گزارش آفتاب، حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، گفته بود "نمایندگان مجلس، درحال امضای بیانیه‌ای هستند که در آن از سرلشگر فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خواسته شده تا نیروهای نظامی کشورمان، آزمایش‌های موشکی خود را از سر بگیرند." وی دلیل این درخواست و تهیه این بیانیه را "تهدیدات نظامی آمریکا" و "در راستای پاسخ به این "تهدیدات" اعلام کرده بود. گرچه اسامی این نمایندگان منتشر نشده بود اما به نظر می‌رسد که بیشتر همان نمایندگان مخالف همیشگی توافق هسته‌ای باشند.

اما در واکنش به درخواست این نمایندگان مجلس، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح که پیشتر نیز در مطلبی به بیان نکات مثبت توافق هسته‌ای وین و متن "برجام" پرداخته بود، گفته است "آزمایشات موشکی برابر مصوبات مقام معظم رهبری در زمان خود انجام می‌شود." وی همچنین از نمایندگان مجلس شورای اسلامی بابت تقاضای خود سپاسگزاری کرد.

سرلشکر فیروزآبادی رییس ستاد کل نیروهای مسلح پیشتر در تشریح نقاط قوت "برجام" و "قطعنامه ۲۲۳۱" شورای امنیت سازمان ملل نوشته بود: "قطعنامه و برجام محاسنی دارد که متاسفانه منتقدین کمتر به آنها می‌پردازند". از این رو وی برای اطلاع مردم به ۱۶ حسن برجام و قطعنامه ۲۲۳۱ اشاره کرده بود. او گفته بود که این نوشته به معنی"قدرشناسی از صداقت مذاکره‌کنندگان هسته‌ای و تلاش مجدانه آنها طی چند سال اخیر" است. رییس ستاد کل نیروهای مسلح همچنین بعد از تفاهم لوزان، در پیام تبریکی به مقام معظم رهبری، تفاهم لوزان را "گام دیگری برای احقاق حقوق نظام" خوانده بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
5
29
ادم تعجب میکند از این همه پافشاری این نمایندگان برای بر هم زدن توافق . چقدر این توافق به کاسبی ...لطمه میزند که ...
فرهنگی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
3
18
عجیب سیاست و سیاسی کاری...
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین