کد خبر: ۳۱۳۳۱۰
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰

محرومیت‌های یک نماینده به دلیل استیضاح وزیر راه احمدی‌نژاد

گویا رحیمی و خیلی‌های دیگر از او خواسته بودند تا از استیضاح بهبهانی کوتاه بیاید. اما او کوتاه نیامد و بعدها یکی‌یکی تیروترکش‌های این کوتاه‌نیامدن را تاب آورد.
آفتاب‌‌نیوز :
روزنامه شرق نوشت: گفت‌وگو با مؤید حسینی‌صدر (نماینده خوی در مجلس هشتم) به بهانه افشاگری‌هایش درباره برادر یکی از مجرمان مالی در شهرستان خوی انجام شد. گویا برادر آقای «ج. الف» بنا دارد در انتخابات آینده فعال شود و او از همین حالا به بررسی منابع مالی حمایتی از او تأکید می‌کند. اما او بیش از آنکه بخواهد درباره «ج. الف» حرف بزند، سخن‌اش متوجه رفتار مدیریتی محمدرضا رحیمی بود؛ مردی که سال‌ها در منصب معاون اولی محمود احمدی‌نژاد فعالیت می‌کرد و مدام با نمایندگان مجلس در تماس بود. 

مویدحسینی درباره بگومگوهایش با رحیمی به خاطره‌ای می‌رسد؛ خاطره‌ای از حضورش برای استیضاح وزیر کار. گویا رحیمی و خیلی‌های دیگر از او خواسته بودند تا از استیضاح بهبهانی کوتاه بیاید. اما او کوتاه نیامد و بعدها یکی‌یکی تیروترکش‌های این کوتاه‌نیامدن را تاب آورد.مؤید حسینی صدر  می‌گوید: «امضای استیضاح در نهایت موجب شد تا از افتتاح چند پروژه استان محروم شوم، به رحیمی گفتم، استیضاح حقم بود، آقای رحیمی گفت انتظار داشتیم دوستانه رفتار کنید. پس از این از ما انتظار کمک به حوزه انتخابیه و همکاری نداشته باشید و تا زمانی‌که در دولت بود همیشه با شخص من زاویه داشت».

او در ادامه می‌افزاید: «حتی زمانی که احمدی‌نژاد به استان سفر کرده و راهی خوی شده بود، من به‌عنوان نماینده در جریان قرار نگرفتم و مدام این رفتار و بی‌محلی‌ها تا پایان دولت ادامه داشت و لطمه زیادی به پیشبرد برنامه‌های عمرانی خوی زد».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین