کد خبر: ۳۱۳۳۸۷
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸

زلاتان حرف نهایی را زد

ستاره سوئدی پاری سن ژرمن تاکید کرد که یک سال دیگر با این تیم فرانسوی قرارداد دارد و از حضور در فوتبال فرانسه خوشحال است اما زلاتان درباره تیم بعدی‌اش حاضر به سخن گفتن نشد.
آفتاب‌‌نیوز :
از آغاز فصل جابه جایی تابستانی تاکنون خبرهای زیادی درباره جدایی و یا ماندن زلاتان ابراهیموویچ به گوش رسیده است اما هنوز سرنوشت این بازیکن سوئدی در هاله ای از ابهام است.

رسانه های فرانسوی قبل از بازی پاری سن ژرمن در سوپر جام فرانسه نوشتند که این دیدار آخرین حضور زلاتان با پیراهن این تیم فرانسوی است. شایعات درباره تیم بعد زلاتان زیاد است. این بازیکن سرشناس سوئدی سرانجام مجبور شد به سخن آید و خودش در این زمینه اظهار نظر کند.

او در گفت و گویی که با سایت بلیچر ریپورت داشت، گفت: من یک سال دیگر با پاری سن ژرمن قرارداد دارم و از حضور در این تیم خوشحال هستم. من عاشق کار کردن با بازیکنان بااستعداد و خوب هستم. باشگاه پاری سن ژرمن در این چند سال اخیر همواره در حال رشد بوده است و بازیکنان بزرگ زیادی را به ترکیب خود اضافه کرده است.

او ادامه داد: من بازیکنی بلند پرواز هستم و به هر ساله به دنبال موفقیت های بیشتری هستم. الان تمرینات خود را با جدیت پشت سرمی گذارم، چرا که همواره می خواهم بهترین باشم. باید در فصل جدید نیز نهایت تلاش خود را به کار گیرم تا بهترین بازیها را برای پاری سن ژرمن به نمایش گذارم. آنچه که می توانم در شرایط کنونی بگویم این است که من بازیکن پاری سن ژرمن هستم و با این تیم قرارداد دارم.

این ستاره سوئدی در پایان سخنان خود از احتمال حضورش در لیگ آمریکا گفت: من نمی توانم درباره آینده صحبت کنم چرا که همه چیز را نمی دانم.

به گزارش ایسنا و به نقل از بلیچر ریپورت، در صورت جدایی زلاتان از پاری سن ژرمن تیم های زیادی هستند که به دنبال جذب او هستند. به احتمال خیلی زیاد او به فوتبال ایتالیا برخواهد گشت تا باردیگر پیراهن میلان را بر تن کند البته شایعه های زیادی درباره پیوستن او به لیگ آمریکا هم به گوش می رسد. حتی شایعه های درباره پیوستن او به بایرن مونیخ، یوونتوس و بارسلونا به گوش می رسد که این تا حدودی بعید است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین