کد خبر: ۳۱۳۷۴۴
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۳

بلاتر: پلاتینی به من گفت اگر نروم زندانی می‌شوم

رئیس فدارسیون بین المللی فوتبال( فیفا) فاش کرد که پلاتینی قبل از انتخابات ریاست فیفا او را به زندانی شدن در صورت عدم کناره‌گیری تهدید کرده است.
آفتاب‌‌نیوز : به نقل از روزنامه فولکس کرانت هلند، سپ بلاتر که به خاطر فشارهای زیاد مجبور شده از سمت خود کناره گیری کند سخنان جنجالی را درباره میشل پلاتینی رئیس اتحادیه فوتبال اروپا بر زبان آورد.

بلاتر در گفت‌وگویی که با این روزنامه هلندی داشت، گفت: در مراسم شامی که با پلاتینی داشتم رئیس اتحادیه فوتبال اروپا در کنار برادرم نشست و به او گفت که به من بگوید یا از انتخابات ریاست فیفا کناره بکشم یا اینکه زندانی می‌شوم. این سخنان قبل از انتخابات بین بردارم و پلاتینی رد و بدل شده بود اما او بعد از انتخابات این موضوع را به من گفت.

او ادامه داد: شما می‌دانید رابطه بین من و پلاتینی بسیار خوب بود و همچون پدر و پسر با هم مهربان بودیم. پلاتینی چهار سال در فیفا در کنار من کار کرد. او در سال 2007 با حمایت کامل من رئیس اتحادیه فوتبال اروپا شد. پلاتینی تغییر کرده است. نمی‌دانم که چرا او دشمن من شده است. باید از او در درباره تغییر رفتارش سوال پرسید. واقعا نمی دانم چه در سرش می گذرد.

به گزارش ایسنا، پلاتینی یکی از نامزدهای انتخابات ریاست فیفاست و بیشترین شانس را برای جانشینی سپ بلاتر دارد. پلاتینی فرانسوی هنوز هیچ واکنشی به این سخنان بلاتر نداشته اما یکی از نزدیکان او تاکید کرد که رئیس اتحادیه فوتبال اروپا هیچ اهمیتی به این سخنان بی‌اساس نمی‌دهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین