کد خبر: ۳۱۳۹۴۴
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۷

داعش: تجاوز به دختر 12 ساله گناه نیست!

روزنامه نیویورک با اشاره به جنایت‌های شنیع تروریست‌های داعش نوشت: یکی از نیروهای داعش در صحبت با یک دختر 12 مساله مدعی شد، تجاوزی که به این دختر کرده است گناه نیست! چرا که این دختر دینی غیر از دین اسلام دارد!
آفتاب‌‌نیوز : در ادامه زنجیره جنایت‌های شنیع تروریست‌های داعش، آن‌ها دخترانی با حداقل سن 12 سال را مورد تجاوز جنسی قرار می‌دهند و براساس تمایلات خود این اقدام را توجیه می‌کنند. روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی به روایت این جنایت‌های شنیع پرداخت که تروریست‌های تکفیری داعش در تلاش هستند اقدامات‌شان را با سوء استفاده از شریعت اسلامی توجیه کنند.

این روزنامه نوشت که یکی از نیروهای داعش در صحبت با یک دختر 12 مساله مدعی شد، تجاوزی که به این دختر کرده است گناه نیست! چرا که این دختر دینی غیر از دین اسلام دارد! نیویورک تایمز نوشت که این عضو داعش دست و دهان دختر را بسته و قبل و پس از تجاوز به او نماز خوانده تا این جرم خود را با ادعاهای پرهیزکاری سرپوش بگذارد.

این روزنامه به نقل از این دختر که توانسته بود به همراه چند زن دیگر از چنگ داعشی‌ها فرار کند و در حال حاضر به همراه خانواده‌اش در اردوگاه آوارگان زندگی می‌کند، گزارش داد: من به این عضو داعش گفتم از کارش دست بردارد اما بی‌فایده بود و او می‌گفت که تجاوز به من باعث نزدیک‌تر شدن او به خدا می‌شود!

به گزارش نیویورک تایمز، تجاوز سیستماتیک به زنان و دختران اقلیت ایزدی یک امر ریشه دار در فرهنگ داعش است. داعش در سال میلادی گذشته 7520 زن ایزدی را ربود که طبق گفته‌های رهبران این طائفه 3144 تن از آنها همچنان در چنگال داعش هستند.

سرکرده‌های داعش از جانب خود طرحی را برای برده‌داری جنسی تدوین کرده‌اند که شامل صدور مجوز فروش زنان از سوی دادگاه‌های وابسته به داعش می‌شود و این اقدام را به ابزار ثابتی جهت عضوگیری مردان تبدیل کرده‌اند.

این روزنامه به نقل از یک دختر 15 ساله نیز که از سوی یکی از تروریست‌های داعش خریداری شده بود گزارش داد که این عضو داعش پیش از هر بار تجاوز به او نماز می‌خواند! یک دختر دیگر نیز در این خصوص گفت که عضو داعش همواره به او می‌گفت که این اقدام یک عبادت است!

با شهادت‌های دیگری که مطرح می‌شود مشخص شده است که حمله تروریست‌های داعش به روستاها در بخش جنوبی کوه سنجار در ماه اوت سال گذشته هدفی فراتر از اشغال مناطق جدید داشت چرا که به سرعت مردان و زنان به محض بازداشت از هم جدا شدند و مردان مورد اصابت گلوله‌های مسلسل قرار گرفتند، اما زنان، دختران و کودکان با کامیون‌ها به مکانی دیگر برده شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین