کد خبر: ۳۱۳۹۸۱
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰

جنجال‌های زوج جوان بر سر خرید ویلای شمال

زوج جوان تنها بر سر خرید ویلا در شمال کشور تصمیم به جدایی گرفتند.
آفتاب‌‌نیوز :
چندی پیش زوج جوان راهی دادگاه خانواده شدند و درخواست طلاق دادند. 

مرد جوان در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی همسرم از من توقع دارد که تمام سرمایه‌ام را بدهم و در شمال کشور یک ویلا بخرم. در صورتیکه من ترجیح می دهم پولم را در جای دیگری سرمایه گذاری کنم. اما همسرم تنها به خاطر چشم و هم چشمی با دوستان و بستگانش می خواهد در شمال ویلا داشته باشد. 

وی افزود:خیلی وقت است که سر این موضوع با هم دعوا داریم و همسرم از خانه قهر کرده و رفته است. برای همین تصمیم به جدایی گرفتیم. 

زن جوان نیز به قاضی گفت: آقای قاضی من از خودخواهی شوهرم واقعا اعصابم خورد می شود. هربار من برای زندگیمان پیشنهادی دادم شوهرم رد کرده و نظرات خودش را تحمیل کرده است. من همیشه دوست داشتم که یک ویلا در شمال کشور داشته باشم. چون ما زیاد به مسافرت آن هم شمال می رویم، برای همین اگر خودمان یک ویلا داشته باشیم خیلی راحت تریم و هربار کلی پول هتل و اجاره ویلا نمی دهیم. اما شوهرم این موضوع را بهانه کرده و یک جنگ به راه انداخته است. برای همین دیگر نمی خواهم با او زندگی کنم. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در پایان قاضی سعی کرد که این زوج را از جدایی منصرف کند و رسیدگی به این پرونده را به جلسه آینده موکول کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین