کد خبر: ۳۱۴۳۴۵
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۶

بازیگر نیامد / اجرای یک تئاتر متوقف شد

نمایش «ترانه‌ای در انتهای کوچه تاریک» به دلیل عدم همکاری یکی از بازیگرانی پس از حدود دو هفته اجرا، نیمه کاره ماند.
آفتاب‌‌نیوز :
«ترانه‌ای در انتهای کوچه تاریک» نام نمایشی به کارگردانی ناصح کامکاری است که از 14 مردادماه در سالن استاد «سمندریان» تماشاخانه‌ی «ایرانشهر» به صحنه رفت.

این نمایش با حضور توماج دانش بهزادی (میهمان از گروه پراکسیس)، حامد بهداد (همکاری افتخاری)، ریحانه سلامت، گوهر خیراندیش (همکاری افتخاری)، علی بی غم، سوسن مقصودلو، مینووش رحیمی و هدی والی اجرا می‌شد، اما از دو شب قبل به دلیل حاضر نشدن یکی از بازیگران به صحنه نرفته است.

کامکاری در این‌باره به ایسنا گفت: اجرای نمایش ما از دو شب پیش (25 مردادماه) متوقف شد که دلیل آن هم یکی از بازیگران اصلی نمایش است که حاضر به ادامه‌ی همکاری با گروه نشد.

او با تایید اینکه این بازیگر توماج دانش‌بهزادی است، در پاسخ به اینکه دلیل این اتفاق چه بوده است؟ بیان کرد: طرح درخواست‌های مالی غیرواقع‌ بینانه که با اقتصاد تئاتر تطابق نداشت از سوی بازیگر گروه، این چالش را به وجود آورد و حتی مسئولان تماشاخانه‌ی ایرانشهر نیز نهایت همکاری را برای مجاب کردن او انجام دادند، اما از آنجا که بازیگر ما تحت تاثیر پیشنهادها و حمایت‌های جریانی است که در تئاتر سرمایه‌محور هستند این تصمیم را گرفت.

وی اضافه کرد: طبق توافقی که از ابتدا داشتیم قول داده بودیم که قرارداد تیپ را رعایت کنیم ولی آنچه این بازیگر از ما می‌خواست رقمی بسیار بیشتر از آن بود.

کامکاری گفت: با شرایط فعلی راهی جز متوقف کردن نمایش نداریم و فرصت اجرا را هم به این شکل از دست دادیم. ضمن اینکه بلیت‌های فروخته شده نیز پس داده شدند و سایت فروش هم بسته شد.خبرنگار ایسنا پیگیر تماس با این بازیگر در پی اظهارات مطرح شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین