کد خبر: ۳۱۴۳۵۹
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۸

افشارزاده: مشتم طوری نبود که کفاشیان به بیمارستان برود

مدیر عامل استقلال معتقد است ضربه ای که به کفاشیان زده است صدمه ای به رئیس فدراسیون نزده است.
آفتاب‌‌نیوز :
خبرورزشی نوشت:  بهرام افشارزاده با خبرورزشی درباره نشست هیأت مدیره استقلال، عدم حضور پرویز مظلومی در این جلسه و البته شوخی‌اش با رئیس فدراسیون فوتبال حرف زد.

سرمربي استقلال در جلسه حاضر نشد.

من كه درباره‌اش توضيح داده بودم.

چه توضيحي؟!

آقاي مظلومي با بنده تماس گرفت و گفت به دليل تمرين استقلال نمي‌تواند در نشست حاضر شود؛ ضمن اينكه دو، سه روز پيش گفتم با يك باخت هنوز اتفاقي رخ نداده است كه بخواهيم سرمربي را احضار كنيم و يا چيز ديگر.

منصور پورحيدري نيز نيامد، او در تمرين استقلال نيز حضور نداشت.

ايشان به اراك سفر كرده‌اند. تلفني با هم صحبت كرده‌ايم؛ ضمن اينكه در جلسه هيأت مديره قرار بر اين شد هر دو هفته يك بار و بعد از برگزاري دو مسابقه، آقايان پورحيدري و پرويز مظلومي در نشست هيأت مديره حاضر شوند و پيرامون مسائل فني توضيح بدهند. من باز هم تأكيد مي‌كنم از پرويز مظلومي به عنوان سرمربي حمايت قاطع مي‌كنيم و هنوز چيزي نشده است. به طور حتم استقلال دوباره به نتايج خوب مي‌رسد و مي‌توانيم همچون ديدار سياه‌جامگان و ملوان، بردهايمان را تكرار كنيم.

درباره مسائل مالي نيز بحث شد؟

بله، در اين‌باره حرف‌هايي زديم و به راهكارها و راه حل‌هاي خوبي رسيديم. به زودي مشكلات مالي برطرف خواهد شد و مسئله خاصي نيست. پرداختي‌هايمان به بازيكنان نيز در اسرع وقت و طبق قرار انجام مي‌شود.

بازي با استقلال اهواز درپيش است.

اين مسابقه در خارج از تهران و در اهواز برگزار مي‌شود. به اميد خدا با تدابير مربيان، تلاش و غيرت بازيكنان و حمايت هواداران استقلالي در اهواز با ارائه يك ديدار جوانمردانه به پيروزي مي‌رسيم و 3 امتياز كامل را به دست مي‌آوريم.

يكي از آن مشت‌هاي معروف‌تان را به علي كفاشيان زديد. او گفت آقاي افشارزاده مي‌خواست مرا به بيمارستان بفرستد.

(با خنده) مشتم به آن صورت نبود كه كفاشيان به بيمارستان برود. از اين مشت‌هاي من همه خورده‌اند. اين مشت‌ها شوخي و از روي دوست داشتن است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین