کد خبر: ۳۱۴۶۵۱
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۴

تساوی پرسپولیس و ذوب‌آهن در نیمه نخست

نیمه نخست دیدار دو تیم پرسپولیس و ذوب‌آهن با تساوی بدون گل به پایان رسید.
آفتاب‌‌نیوز :
دیدار تیم‌های پرسپولیس تهران و ذوب آهن اصفهان از هفته چهارم لیگ برتر در حالی از ساعت 19:15 در ورزشگاه آزادی آغاز شد که این دیدار برای برانکو ایوانکوویچ و یحیی گل محمدی بیش از سایرین از اهمیت بالایی برخوردار بود.

به گزارش ایسنا، برانکو که این روزها تیمش در قعر جدول قرار گرفته در تکاپو برای خروج از بحران است و یحیی نیز که در مقابل تیم سابق خود بازیکنان ذوب آهن را روانه میدان کرده قصد داشت این بار خودش را در مقابل هواداران سرخ پوش به اثبات برساند.

نیمه نخست

مهدی طارمی در دقایق ابتدایی بازی نتوانست توپی را که سوشا مکانی به صورت مستقیم برای او ارسال کرد استفاده کند و فرصت تک به تک را از دست داد.

هادی نوروزی کاپیتان پرسپولیس دو دقیقه بعد با یک ضربه کات دار تیر عمودی سمت راست دورازه ذوب آهن را به لرزه درآورد. شوتی که با پاس اومانا برای نوروزی مهیا شده بود پس از برخورد به مظاهری چیزی نمانده بود جلوی پای بنگر قرار گیرد که با دفع توپ ذوب آهنی ها همراه شد.

دقیقه 12 بود که اینبار نوبت به ذوب‌آهنی‌ها رسید تا با ضربه زیبای رجب زاده دروازه پرسپولیس را تهدید کنند. اما مکانی با یک عکس العمل مناسب توپ را از زیر طاق دروازه به کرنر فرستاد.

در دقیقه 20 بازی بود که مهدی طارمی با رشید مظاهری تک به تک شد، مهاجم سرخ پوشان پس از جا گذاشتن دروازه بان ذوب آهن در حالی که تنها دو مدافع حریف خود را به خط دروازه رسانده بودند توپ را به آسمان فرستاد تا آه از نهاد هواداران پرسپولیس به هوا برخیزد.

در دقیقه 39، روی حرکت خوب سرخپوشان نوراللهی با درواز‌ه‌بان حریف تک به تک شد اما ضربه نه چندان محکم او پس از برخورد با مظاهری آرام آرام به سمت دروازه رفت تا مدافع ذوب آهن توپ را دفع کند. در این صحنه نوراللهی پس از زدن ضربه‌اش با مظاهری برخورد داشت که بازیکنان و هواداران این تیم اعتقاد به ضربه پنالتی داشتند.

برانکو در این دیدار مکانی، عالیشاه، اومانا، بنگر، نوراللهی، طارمی، احمدزاده، کامیابی نیا، نوروزی، رضاییان و حاتمی در ترکیب اصلی قرار داده است.

گل محمدی نیز رشید مظاهری، علی حمام، مهدی پور، حق وردی، نژادمهدی، قنبری، صادقی، اسماعیل فر، پهلوان، رضایی و رجب زاده را از ابتدا برای نبرد با پرسپولیس روانه میدان کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین