کد خبر: ۳۱۴۸۷۷
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰

برانکو: محرومیت فغانی دردی از پرسپولیس دوا نمی‌کند/ از حمایت هواداران بغضم می‌گیرد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید محروم شدن داور دیدار تیمش برابر ذوب‌آهن سودی برای باشگاه پرسپولیس ندارد.
آفتاب‌‌نیوز : برانکو ایوانکوویچ در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت تیم پرسپولیس اظهار کرد: پس از اینکه با انجام یک بازی زیبا و تماشاگرپسند مقابل ذوب‌آهن به خاطر اشتباه‌های داوری نتیجه بازی را واگذار کردیم درصدد هستیم تا روحیه تیمی خود را برگردانیم و خودمان را آماده رویارویی با فولاد کنیم.

وی درباره صحبت‌های فریدون اصفهانیان که اعلام کرده با علیرضا فغانی برخورد می‌شود، گفت: چه فرقی می‌کند که فغانی محروم باشد یا نباشد. مگر با محروم کردن او امتیاز ما را برمی‌گردانند؟! حتی کمیته داوران حتی اگر بخواهد داور دیدار ما مقابل سپاهان را هم محروم کند باز هم برای ما فرقی ندارد زیرا امتیازهای از دست رفته ما در دیدار مقابل سپاهان و همین‌طور استقلال خوزستان برنمی‌گردد. من بارها گفته‌ام داور در دیدار ما مقابل استقلال خوزستان باید بازیکن حریف را اخراج می‌کرد اما کارت قرمز را به هادی نوروزی نشان داد. حال که می‌خواهند با این داوران برخورد کنند آیا به حال ما فرقی می‌کند؟ بهتر است کاری کنند که قضاوت‌ها در آینده عادلانه شود.

برانکو تاکید کرد: من از کمیته داوران و فدراسیون فوتبال خواسته بزرگی ندارم و فقط می‌خواهم قضاوت‌ها عادلانه شود و بر اساس قانون انجام شود. بازیکنان من عاشقانه در گرمای 40 درجه سانتیگراد تمرین می‌کنند و با تمام وجودشان بازی‌ها را انجام می‌دهند اما قضاوت‌های اشتباه و ناعادلانه تمام زحمات آنها را به هدر می‌رود. ما از بازی اول با تمام قوا برای کسب عنوان قهرمانی جنگیدیم. البته الان هم از این هدف دور نشده‌ایم و به هدف‌مان که همان قهرمانی است فکر می‌کنیم و مطمئنا برای رسیدن به آن تلاش خواهیم کرد. البته امیدوارم دیگر اشتباه‌های داوری نتایج را به ضرر تیم ما رقم نزند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا در باشگاه‌هایی که مربیگری کرده است چنین اشتباه‌های داوری دیده است یا خیر، گفت: من در چند باشگاه و همین‌طور لیگ‌های مختلفی مربیگری کرده‌ام . هیچ جا چنین اشتباه‌هایی را ندیده‌ام. البته اشتباهات داوری جزئی از فوتبال است. ممکن است روزی داور دچار اشتباه شود و به ضرر تیم شما سود بزند اما این موضوع فقط یک بار امتحان می‌افتد نه اینکه در یک بازی داور چندین بار به ضرر تیم شما سود بزند و این موضوع در بازی‌های متوالی اتفاق بیفتد.

وی درباره حمایت‌هایی که از سوی اعضای هیات مدیره و همین‌طور برخی پیشکسوتان باشگاه از او می‌شود، گفت: خوشحالم که مسئولان باشگاه از من حمایت می‌کنند و به دنبال این نیستند که به خاطر یک باخت مربی تیم‌شان را عوض کنند. مطمئنا دلیل این کار آنها هم کیفیت بازی است که ما ارائه می‌دهیم. در یک باشگاه نباید به خاطر یک باخت دست به تغییرات گسترده زد. مابرابر دو تیم قدرتمند ایران طوری بازی کردیم که آنها هیچ حرفی برای گفتن نداشتند و فقط به خاطر اشتباه داوری نتوانستند نتیجه بگیرند. امیدوارم حمایت‌ها همچنان ادامه داشته باشد زیرا مهم‌ترین مساله بحث حمایت است. البته هواداران هم واقعا از ما حمایت کردند. آنها در تمرینات چنان ما را تشویق می‌کنند که گاهی اوقات من بغضم می‌گیرد.

برانکو افزود: ما به خاطر هواداران با تمام وجود و با تمام سختی‌ها برای پیروزی تیم‌مان تلاش می‌کنیم. آنها مهم‌ترین رکن تیم ما هستند. امسال به دنبال این هستیم که با کسب عنوان قهرمانی همه این هواداران را خوشحال کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیشنهاد باشگاه ماریبور اسلوونی گفت: پیشنهادها همیشه وجود دارد. طی روزهای گذشته هم از سو باشگاه ماریبور پیشنهادی به دستم رسید. این باشگاه یکی از تیم‌های خوب اسلوونی است که در مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد. شهری که این باشگاه در آن قرار دارد 60 کیلومتر با محل زندگی من فاصله دارد. یکی از آرزوهای من است که روزی سرمربی این تیم شوم اما به خاطر قراردادی که با باشگاه پرسپولیس دارم حتی یک لحظه به پیشنهاد مربیگری این تیم فکر نکردم. من دوست دارم در تهران بمانم و به وظیفه‌ام در قبال باشگاه پرسپولیس عمل کنم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین