کد خبر: ۳۱۴۹۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۶

هاشمی رفسنجانی: در حرم امام رضا (ع) دعا می کنم که موضوع هسته ای به نتیجه خوبی برسد

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در حرم امام رضا (ع) دعا می کنم و نخستین خواسته من از حضرت این است که موضوع هسته ای به نتیجه خوبی برسد.
آفتاب‌‌نیوز : آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا و صدا و سیما در مشهد افزود: در این سفر از حضرت امام رضا (ع) درخواست می کنم مشکلات مردم حل شود تا مردم ایران بتوانند زندگی بهتری داشته باشند.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام مهمترین هدف از سفر خود به مشهد را زیارت حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) ذکر کرد و گفت: علاوه بر آن فرصت مناسبی فراهم می شود که برخی از دوستان قدیمی را در مشهد ملاقات کنم و برخی مسایل را با آیت الله واعظ طبسی و استاندار خراسان رضوی بررسی کنیم.

آیت الله هاشمی رفسنجانی شامگاه شنبه وارد مشهد شد و در فرودگاه این شهر مورد استقبال استاندار خراسان رضوی، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی و جمعی از مسوولان اجرایی این استان قرار گرفت.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در مدت اقامت خود در مشهد ضمن زیارت بارگاه مطهر حضرت امام رضا (ع) با تولیت آستان قدس رضوی، استاندار خراسان رضوی و جمعی از علما، طلاب، روحانیون، نخبگان دانشگاهی و اعضای تشکل های سیاسی استان دیدار خواهد داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
0
3
التماس دعا
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین