کد خبر: ۳۱۵۰۷۸
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳

اعلام قیمت بلیت محمد رسول الله(ص) در سينماها

پخش‌کننده فیلم سینمایی «محمدرسول الله(ص)» به کارگردانی مجید مجیدی اعلام کرد قیمت بلیت فیلم از ۷ تا ۱۰ هزار تومان است.
آفتاب‌‌نیوز : محمدرضا صابری مدیر عامل شرکت سینمایی «نور تابان» اعلام کرد: قیمت بلیت فیلم «محمد رسول الله(ص)» فقط در سینماهای مدرن و پردیس های سینمایی ۱۰ هزار تومان است و در سایر سینماها قیمت بلیت ۸ هزار تومان و ۷ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: بر اساس درخواست سینماداران ما به شورای صنفی نمایش پیشنهاد کردیم که قیمت بلیت فیلم «محمد رسول الله (ص)» در  سینماهای مدرن و پردیس‌های سینمایی که به سیستم  Dسینما مجهز هستند ۱۰ هزار تومان، در سینماهای ممتاز ۸ هزار تومان و در سینماهای درجه یک ۷ هزار تومان تعیین شود .

صابری بیان کرد: فیلم «محمد رسول الله(ص)» با سیتم  Dسینما در پردیس های کوروش، آزادی، فرهنگ ، چارسو ، ایوان شمس، هویزه مشهد به نمایش درمی آید و قیمت بلیت این فیلم با توجه به زمان ۳ ساعته فیلم و اینکه تقربیا دو سانس نمایش را در بر می گیرد تعیین شده است .

پخش‌کننده فیلم با اشاره به فروش اینترنتی بلیت این فیلم توضیح داد: ظرفیت فروش اینترنتی بلیت در بعضی سانس های سینماهای همچون آزادی، کوروش، فرهنگ تکمیل شده است و ما در حال برنامه ریزی هستیم که ظرفیت جدیدی را برای این سینماها تعریف و فراهم کنیم .

وی بیان کرد: تا امروز در بیش از ۴۰ شهر به برکت فیلم حضرت «محمد رسول الله(ص)» و توسط بنیاد مستضعفان، سالن سینما تاسیس شده است. در این شهرها سیستم صدا و تصویر به گونه ای طراحی شده که فیلم های سینمایی با تکنولوژی E سینما قابل نمایش است و تلاش داریم تا ۴ شهریورماه سینماهای بیشتری به این سیستم مجهز شوند.

مدیرعامل شرکت نورتابان گفت: چندین گروه و کمیته های ویژه ای برای تجهیز سالن های سینما و همچنین مجهز کردن مجتمع های فرهنگی برای نمایش فیلم «محمد رسول الله» به استان و شهرستان های مختلف اعزام شدند و از مدیران کل ارشاد استان ها و مسئولان شهرستان ها تقاضا داریم که با این گروه ها همکاری کنند.

صابری ادمه داد: شرکت سینمایی نور تابان به عنوان تهیه کننده و پخش کننده فیلم امکانات ویژه ای را برای موسسات و ارگان هایی که علاقمند هستند تا به صورت گروهی به تماشای فیلم بنشینند درنظر گرفته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین