کد خبر: ۳۱۵۱۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۶

هزینه اقامت یک شب در اعماق ‎دریا! +تصاویر

سوئیت‌های دوقلوی نپتون و پوزدون هتل آتلانتیس در اعماق دریا قرار دارند.
آفتاب‌‌نیوز : کجارو: برای کسی که می‌خواهد و صد البته می‌تواند هزاران دلار برای اقامت در یک سوئیت بپردازد، هتل آتلانتیس پالم دبی جای مناسبی است. این هتل اتاق‌هایی در اعماق اقیانوس و تختخواب‌هایی با لعاب طلا دارد.

هر سوییت ۱۶۵ متر مربع مساحت دارد و قیمت اقامت هر شب در این سوئیت‌ها، ۸۱۶۷ دلار است.



هیچ چیز در این هتل مجلل به سادگی قابل فهم نیست. می‌توانید به سوئیت سه طبقه در اعماق آب بروید تا معنای واقعی "زندگی در کنار ماهی‌ها” را درک کنید. پنجره‌های تمام قد این سوئیت‌ها که از کف اتاق تا سقف آن کشیده شده‌اند دیدی ۳۶۰ درجه از اعماق "امبسدور لاگون (The Ambassador Lagoon)” به ساکنان این سوئیت‌ها می‌دهد که تالابی مصنوعی به حجم ۱۱.۴ میلیون لیتر است و با ۶۵۰۰۰ نوع گونه‌ی دریایی مانند کوسه و استینگ ری (نوعی ماهی پهن) پر شده است. امکانات درون اتاق شامل حمامی با وسایل و امکانات ساخته شده از طلای ۲۴ عیار است و همه خدمه ۲۴ ساعته در اختیار مهمانان هستند.



یکی از سرگرمی‌هایی که برای مهمانان این سوئیت‌ها در نظر گرفته می‌شود و جذابیت اقامت در این سوئیت چند هزار دلاری را بیشتر می‌کند، فرصت شنا کردن و غواصی در این تالاب پر از کوسه است. مهمانان فرصت دو بار غواصی در این تالاب را دارند و بار دوم نیز می‌توانید به سفره ماهی غذا دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
0
0
من ٢ هفته قبل در اين هتل اقامت داشتم واقعا رويايي است ولي به سادكي مي توان در كشور خودمان از اين هتلها ساخت فقط به شرط اينكه كشور روي ارامش ببيند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین