کد خبر: ۳۱۵۲۴۶
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸

قهر دو معاون ‌آبی‌ها به خاطر بدقولی اسپانسر

دو معاون ورزشی باشگاه استقلال درحالی با حالت قهر از این باشگاه رفته‌اند که ریشه اصلی مشکل استقلال را باید در قرار داد اسپانسر این باشگاه با وزارت ورزش جست‌وجو کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
در آخرین ساعات روز یکشنبه خبری منتشر شد که در نگاه اول حیرت آمیز به نظر می‌آمد. علی نظری‌جویباری و بهرام امیری از باشگاه استقلال استقلال قهر کردند. ظاهرا ماجرا از آنجا شروع می‌شد که در زمان نقل و انتقالات این دو نفر که مسئول نقل و انتقالات بودند، به بازیکنان قول پراخت سریع مطالباتشان را داده بودند ولی پرداختی‌های استقلال آنطوری نبود که بازیکنان توقع داشتند و آنها هم که تنها امیری و نظری‌جویباری را می‌شناختند چند وقتی به آنها گلایه می‌کردند و این دو نفر هم وعده پرداخت در زمانی نزدیک را به آنها می‌دادند اما این قول‌ها عملی نشد.

به گزارش ایسنا، مشکل از جایی آغاز شد که سبک دست نماینده اسپانسر باشگاه استقلال به دلایلی نا معلوم از پرداخت پول و انجام تعهداتش عقب نشینی کرده و ظاهرا دو معاون ورزشی باشگاه استقلال جهت حل مشکل با حالت قهر باشگاه را ترک کرده‌اند تا شاید سبک‌دست مجبور شود به تعهدش عمل کند.

درباره قرارداد سبک دست و استقلال بحث‌های گوناگون و گمانه‌زنی‌های متعددی وجود دارد. سبک دست که بنا بر اعلام قبلی نماینده اسپانسر باشگاه استقلال است و شرکت توسعه صنایع نوین او را به عنوان نماینده به وزارت ورزش معرفی کرده است، درحال حاضر عضو هیات مدیره باشگاه استقلال هم هست. شرکت حامی او اسفند سال گذشته و در گرماگرم واگذاری سرخ‌آبی‌ها با این باشگاه قراردادی سه ساله منعقد کرد و این مسئله بعد از ناموفق بودن مزایده واگذاری سرخ‌آبی‌ها به یکباره علنی شد و انتقادات زیادی را به سمت وزارت ورزش روانه کرد. این درحالی بود که سبک دست و شرکت حامی او در اواسط فصل گذشته از انجام تعهداتشان سرباز زده بودند و دلیل آن را احتمال واگذاری استقلال اعلام کردند! رفتاری که به زعم امیر قلعه‌نویی لطمات زیادی به استقلال وارد کرد.

سبک دست و شرکت حامی او در زمان معاونت امیر رضا خادم به عنوان اسپانسر استقلال انتخاب شدند. او در آن زمان گفت: زمانی که برای استقلال به هیچ اسپانسری نرسیدیم، آقای سیاسی ورود کرد و گفت من می توانم گروهی را معرفی کنم که این کار را انجام دهد. یک شرکت با رزومه کاملا مشخص معرفی و کار را آغاز کرد و این شرکت توسط آقای سیاسی معرفی شد. فکر می کردم این شرکت مرتبط با سیاسی است اما بعدها مشخص شد این شرکت هیچ ارتباطی به سیاسی ندارد و فقط از سوی وی معرفی شده است.

مدتی بعد از این اظهارات اخباری مبنی بر اینکه حمیدرضا سیاسی، اسپانسر و عضو هیات مدیره پرسپولیس با سبک دست منافع مشترکی دارند، مطرح شد. خادم در واکنش به این اخبار گفت که این مسئله از نظر او ایرادی نداشت. بازخوانی گفته‌های خادم درباره کمک سیاسی به استقلال نکات زیادی را در داخل خودش پنهان دارد.

سوالی که اینجا مطرح است، این که درحال حاضر که سبک‌دست بنا بر ادعاهای معاونان ورزشی استقلال به تعهداتش عمل نکرده است، آیا وزارت ورزش ضمانتی در هنگام عقد قرارداد با شرکت حامی او گرفته است؟ به عبارت دیگر آیا وزارت ورزش می‌تواند درحالی‌که شرکت توسعه صنایع نوین به تعهداتش عمل نکرده، با داشتن ضمانتی که در هنگام عقد قرارداد گرفته، پولی را به باشگاه استقلال مستقیماً اختصاص دهد؟ اگر چنین ضمانتی در ابتدای کار از سبک دست و شرکت حامی او گرفته نشده است، شهامت اعلام آن و تنبیه خاطیان وجود دارد؟ همه این‌ها را وقتی کنار آخرین دیدار سیاسی و افشارزاده می‌گذاریم که البته از سوی سیاسی "اتفاقی" نامیده شد، نتایج جالبی به دست می‌آید، هرچند که در نهایت باید مالک استقلال در این میان پاسخگو باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین