کد خبر: ۳۱۵۳۰۷
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۱

سریالی که حوصله‌ی تارانتینو را سر برد / این کاراگاه واقعا کسالت‌بار است

درست است که فصل دوم «کاراگاه حقیقی» تقریبا اکثر تماشاگران این سریال را ناامید کرد، اما کوئنتین تارانتینو از جمله کسانی است که از ابتدا نظر مثبتی نسبت به این سریال نداشته است.
آفتاب‌‌نیوز :
تارانتینو در گفت‌وگویی با نشریه ولچر و در پاسخ به پرسشی درباره سریال «کاراگاه حقیقی» گفت: «من تلاش کردم که قسمت اول از فصل نخست این سریال را تماشا کنم، اما سریال نتوانست مرا به خود جذب کند. به گمان من واقعا کسالت‌آور بود. فصل دوم سریال هم فاجعه بود. تمام هنرپیشه‌های جذاب در این سریال تلاش می‌کنند که جذاب نباشند، و شخصیت‌های سریال جوری رفتار می‌کنند که انگار بار هستی بر دوش آنها سنگینی می‌کند. این سریال خیلی خیلی جدی است و شخصیت‌ها بسیار در عذابند، تلاش می‌کنند که با آن لباس‌ها و سبیل‌هایشان بدبخت به نظر برسند.»

به گزارش خبرآنلاین، کارگردان «هشت نفرت‌انگیز» در نقطه مقابل «کاراگاه حقیقی»، از طرفداران سریال «اتاق خبر» است. او در این گفت‌وگو درباره این سریال چنین گفت : «من برنامه «اتاق خبر» به کارگردانی آرون سورکین را دوست دارم. این تنها برنامه‌ای است که چند بار می‌بینم. من همیشه قسمت جدید سریال را نگاه می‌کنم، و پس از آن دوباره به تماشایش می‌نشینم، و معمولا برای دوباره شنیدن دیالوگ‌های فیلم در طول هفته باز هم این برنامه را نگاه می‌کنم.»

تارانتینو در این گفت‌وگو به انتقاد‌هایی که به نمایش زیاد خشونت در فیلم‌های او می‌شود، نیز این‌گونه پاسخ داد : «انتقاد‌های اجتماعی برای من معنایی ندارد. برای من کار ساده‌ای است که این انتقادها را نادیده بگیرم، زیرا به آنچه که انجام می‌دهم، 100 درصد باور دارم. این انتقاد‌ها همواره انگیزه مرا برای ادامه کار بیشتر کرده‌اند.»

منبع : ایندیپندنت / 24 اوت 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین