کد خبر: ۳۱۵۵۲۶
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۸

گل‌محمدی: از لیست کی‌روش تعجب کردم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه به بازیکنانم افتخار می‌کنم زیرا فشارهای زیادی را در این هفته‌های اخیر تحمل کرده‌اند گفت: شرایط سختی داشتیم اما از همین شرایط نیز درس‌ گرفتیم که تا آخرین لحظه بجنگیم و از کیفیت فنی خود دفاع کنیم.
آفتاب‌‌نیوز : یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال اهواز اظهار کرد: با توجه به وضعیت جدول، با تیم خوبی بازی داریم که هم از مهره‌های خوبی بهره می‌برد و هم سرعت خوبی در حمله دارد. اما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا با تمرکز بالا و یک بازی هجومی، سه امتیاز را کسب کنیم.

وی با بیان اینکه بدترین قرعه در این 4 هفته به ذوب آهن خورد ادامه داد: به جز هفته دوم با سپاهان، بقیه دیدارها در خارج از خانه بود که بازی‌های سختی را گذراندیم و دو بازیکن مصدوم به نام حدادی فر و حاج محمدی داشتیم اما جوانانی که بازی کردند لیاقت خودشان را نشان دادند که امیدوارم در آینده راجع به این جوانان ذوب آهن بیشتر بشنویم.

وی با بیان اینکه به بازیکنانم افتخار می‌کنم زیرا فشارهای زیادی را در این هفته‌های اخیر تحمل کرده‌اند تصریح کرد: شرایط سخت و طاقت‌فرسایی را تحمل کردیم. اما درس‌های خوبی گرفتیم و آن اینکه تا آخرین لحظه بجنگیم و از حیثیت و کیفیت فنی خود دفاع کنیم.

گل‌محمدی با بیان اینکه مدیریت باشگاه در این چند هفته تعامل خوبی با ما داشت، افزود: به لحاظ امتیازگیری دو امتیاز از آنچه در نظر داشتیم عقب هستیم اما 6 امتیاز از 4 هفته نیز بد نبود.

گل‌محمدی در پاسخ به این سوال که بازی فردا را به لحاظ فنی چطور ارزیابی می‌کنید اظهار کرد: باید سعی کنیم بازی خود را با پاس‌های کوتاه و رسیدن به دروازه حریف ادامه دهیم و با استفاده از موقعیت‌ها، خودمان را به حریف دیکته کنیم. البته تیم‌هایی که به اصفهان می‌آیند نفرات زیادی را در دفاع می‌گذارند که همین امر کار را سخت خواهد کرد و شاید موقعیت‌های چندانی پیش نیاید اما باید فرصت‌طلب بود تا بتوان از موقعیت‌ها بهترین استفاده را کرد.

سرمربی ذوب آهن درباره لیست تیم ملی و بودن تنها یک نفر از ذوب آهن در این لیست نیز گفت: حق ذوب آهن بیشتر از یک بازیکن بود. بازیکنانم هم امسال و هم سال گذشته نشان دادند که جزو افراد اثرگذار تیم ملی هستند و من از انتخاب یک نفر از تیم ذوب آهن تعجب می‌کنم. اما بازیکنانم نباید انگیزه‌شان را از دست بدهند تا ضمن احترام به انتخاب سرمربی تیم ملی، سعی کنند که خودشان را به سرمربی تحمیل کنند.

سرمربی ذوب آهن درخصوص بحث داوری در هفته‌های اخیر نیز خاطرنشان کرد: نمی‌خواهم با صحبت‌هایم تمرکز داوران را بر هم بریزم اما امیدوارم شاهد قضاوتی عادلانه باشیم چرا که اتفاقات داوری بازی‌مان با پرسپولیس که به نفع ما تمام شد و بازی گذشته استقلال اهواز که به ضررش تمام شد، نباید تاثیری در بازی فردا داشته باشد.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: امسال نیز اشتباهات داوری گریبانگیر تیم ما هم شده اما امیدوارم فردا داور مسابقه قضاوتی عادلانه داشته باشد و بدون حاشیه بازی را تمام کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین