آفتابنیوز : افشار فروتن لاريجاني ، رييس انجمن صنفي فروشندگان تلفن همراه ، در مراسمي كه از سوي مديران شركت سيتادل نمايندگي گوشيهاي سوني اريكسون و نوكيا در رابطه با معرفي اين شركت برگزار شد، با اعلام اين مطلب اظهار داشت : اين هولوگرامها هفته گذشته از كشور سوييس وارد شده و هم اكنون در مرحله بررسي نهايي در خصوص نحوه توزيع و برآورد هزينهها است.
وي ، گفت: هولوگرامهاي كنترل كيفيت خدمات پس از فروش بر روي گوشيهاي محصول نمايندگي شركتهاي معتبر الصاق خواهد شد.
فروتن ، با بيان اين كه شركتهايي كه عضو انجمن صنفي تلفن همراه باشند ميتوانند از اين هولوگرامها استفاده كنند، خاطرنشان كرد: هولوگرامها حداكثر ظرف 10 روز آينده مورد استفاده شركتها قرار ميگيرد.
رييس انجمن صنفي سيمكارت ، گوشي و لوازم جانبي شركت پارس سيتادل را جزء اولين شركتهاي اقدام كننده براي دريافت هولوگرامهاي كنترل كيفيت خدمات پس از فروش برشمرد و يادآور شد: طي چند روز آينده ميزان هزينه برآورد شده اين هولوگرامها را اعلام خواهيم كرد.
وي ، با تاكيد بر اين مطلب كه انجمن صنفي تلفن همراه يك مركز انتفاعي نيست كه بخواهد چشم به درآمدي داشته باشد ، به هزينههاي تهيه و پوشش دهي توزيع اشاره كرد و افزود: تنها هزينه تامين قطعات هولوگرام ، پوشش خبري و تبليغاتي را از شركتها مطالبه ميكنيم.
فروتن لاريجاني ، در خصوص عملكرد هولوگرامها در جهت رفاه حال كاربران تلفن همراه ، تصريح كرد: هولوگرامهاي كنترل كيفيت در بازار گوشيهاي تلفن همراه ساماندهي ايجاد ميكند.
وي ، با بيان اينكه آشنايي استفاده كنندگان براي انتخاب راه مناسب به منظور تهيه گوشي تلفن همراه مهمترين دغدغه انجمن صنفي است ، گفت: جداي از كارت خدمات پس از فروش و گارانتي ، هولوگرام كنترل كيفيت با آرم انجمن صنفي بر روي گوشيهاي تلفن همراه به مردم در جهت استفاده مناسبتر از اين خدمات كمك ميكند.
رييس انجمن صنفي تلفن همراه ، اظهار داشت: مجموعه انجمن صنفي براي تاييد گارانتي و در جهت تاييد ارايه خدمات ، هولوگرام را در اختيار شركت ها قرار ميدهد تا ارايه سرويسهاي پس از فروش در بين مردم ايجاد شك نكند.
وي ، با بيان اينكه قراردادي فيمابين انجمن صنفي و شركتهاي توزيعكننده تنظيم خواهد شد و تعهداتي نيز تعيين ميشود ، يادآور شد: هولوگرام به هر واردكنندهاي تعلق نميگيرد ؛ بلكه واردكننده گوشي تلفن همراه بايد داراي صلاحيت ارايه خدمات پس از فروش باشد.
فروتن ، با اشاره به اين كه كارشناساني براي تشخيص صلاحيت واردكنندگان گوشي در انجمن فعاليت ميكنند ، خاطرنشان كرد: يكي از مولفههاي مورد نظر ما براي تعيين صلاحيت شركتها مجهز بودن آنها به كارگاهي در سطح شهر براي سرويس دهي كاربران است.
وي ، گفت: هولوگرام كنترل كيفيت اختصاص به برند خاصي ندارد وميتواند بر روي همه گوشيهاي همراه قرار بگيرد.
همچنين ؛ در اين مراسم محمد نور مديرعامل شركت سيتادل و كمال دلسوز مدير بازاريابي اين شركت هر يك در خصوص خدمات پس از فروش تلفن همراه به عنوان مهمترين مسئله حال حاضر بازار صحبت كردند.
دلسوز ، گفت: مركز سرويس دهي مهمترين بخش از خدمات پس از فروش را شامل ميشود كه ميتواند پاسخگوي مشكلات و ناراحتيهاي استفاده كنندگان از گوشيهاي تلفن همراه باشد.
وي ، با بيان اينكه پارس سيتادل در تلاش است كه در آيندهاي نزديك سرويس كاملا خوبي در اختيار مردم قرار دهد، تصريح كرد: سيتادل در نظر دارد سال آينده جايگزين ساير برندها در سراسر كشور شود.
وي ، افزود: بايد اطلاعات ، آموزش و تسهيلاتي براي مردم ايجاد كنيم كه تفاوت بين ضمانتنامهها را تشخيص دهند ؛ چرا كه بسياري از شركتها در كشور بدون سرويس سنتر معتبر و محل شخص ضمانتهاي غيرواقعي و بدون پشتوانه به مردم ميدهد.
محمد نور ، نيز با بيان اين كه هولوگرامهاي كنترل كيفيت صد درصد در بازار گوشيهاي همراه تاثير گذار خواهد بود، يادآور شد: هولوگرامها تاثيري بر قيمت گوشي نخواهد داشت و ما درصدد هستيم كه قيمتها را پايينتر نيز بياوريم.
وي ، افزود: گارانتي شركت سيتادل اصلي است و خدمات پس از فروش آن مشخص است و در آيندهاي نزديك با نصب هولوگرامها بر گوشي مردم اطمينان كامل نسبت به ضمانتنامههاي پيدا خواهند كرد ؛ چرا كه اگر شركت نيز به تعهدات خود عمل نكند، انجمن صنفي جوابگو خواهد بود.
مديرعامل سيتادل ، در پايان تاكيد كرد: كاربران بايد در خريد گوشي همراه دقت كنند و بدانند كه مركز خدمات مهم ترين مشخصه يك نمايندگي است ؛ چرا كه فروش موبايل بدون سرويس معنايي ندارد.