کد خبر: ۳۱۵۷۷۴
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۲

پیروانی: کی‌روش با ناراحتی و گلایه ورزشگاه را ترک کرد

مدیر ورزشی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید که کارلوس کی‌روش به دلیل اینکه نتوانست بازی نفت و الاهلی را از نزدیک تماشا کند با ناراحتی و گلایه ورزشگاه آزادی را ترک کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
 افشین پیروانی در حاشیه دیدار تیم‌های فوتبال نفت تهران و الاهلی امارات در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا درباره اینکه چرا سرمربی تیم ملی که به ورزشگاه آزادی آمده بود موفق نشد خود را به جایگاه ویژه برای تماشای این دیدار برساند، گفت: مراسم فستیوال هنرهای رزمی همزمان با این دیدار در ورزشگاه آزادی در حال برگزاری است و به دلیل ازدحام جمعیت و بسته شدن گیت‌ها کی‌روش موفق نشد که خود را به جایگاه ویژه برساند.

به گزارش ایسنا،وی ادامه داد: حتی من هم که همین الان برای اطلاع از این موضوع به آنجا رفتم به سختی توانستم خود را مجددا به جایگاه ویژه برسانم.

پیروانی با بیان اینکه کی‌روش شخصیت شناخته‌شده‌ای است، خاطرنشان کرد: به هر حال او سرمربی تیم ملی است و جایگاه ویژه‌ای دارد و شخص کمی نیست. این اتفاقات باعث ناراحتی او شد و ورزشگاه را ترک کرد.

به گزارش ایسنا، مدیر ورزشی تیم ملی فوتبال ایران نیز با آغاز نیمه دوم دیدار تیم‌های نفت تهران و الاهلی امارات ورزشگاه آزادی را ترک کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین