کد خبر: ۳۱۵۷۷۶
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۳

پروین: خاطرات قهرمانی برایم زنده شد

علی پروین می‌گوید امروز با حضور در تمرین ستارگان فوتبال، خاطرات چندین سال قهرمانی برایش زنده شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
علی پروین در حاشیه تمرین تیم ستارگان ایران اظهار کرد: یاریار زحمات زیادی برای این بازی کشیده است و از من خواست که در کنار تیم باشم و کمک کنم. امروز خاطرات چندین سال قهرمانی در این ورزشگاه برایم زنده شد و دوباره یاد آن روزها افتادم.

به گزارش ایسنا، پروین در پاسخ به این سوال که آیا برای بازی روز جمعه بازیکنانی از تیم فوتبال استقلال هم حضور خواهند داشت یا خیر، گفت: 4-5 بازیکن مانند بازیکنانی چون دین محمدی و همین طور شاهرخ بیانی را دعوت کرده‌ایم اما به تیممان اضافه نشدند و نیامدند. البته از مجیدی و مهدوی کیا و همین طور وحید هاشمیان هم خواستیم جمعه کنار ما باشند اما تا این لحظه جوابی نداده‌اند.

وی گفت: ما در بازی با میلان از حدود 30 بازیکن استفاده کردیم که شکست خوردیم. الان هم می‌گویمکه از باختن بدم می‌آید. ما از دیدار مقابل میلان تجربیات خوبی را به دست آوردیم. در آن بازی 30 بازیکن روی نیمکت ما حضور داشت که همه می‌خواستند بازی کنند اما الان برای بازی روز جمعه فقط 20 بازیکن را به اردو دعوت می‌کنم تا مشکلات بازی میلان پیش نیاید.

او همچنین تاکید کرد: می‌گویند آن‌ها تیم خوبی هستند. هرچند که من نفر به نفر بازیکنانشان را می‌شناسم اما بازی تیمشان را ندیده‌ام.

پروین همچنین درباره اینکه دیر به تمرین آمده بود و شایعه‌ای درباره قهر کردنش وجود داشت، گفت: این موضوع صحت ندارد و من به دلیل گیر کردن در ترافیک نتوانستم در تمرین حاضر شوم.

او همچنین در پاسخ به این سوال که چرا پسرش محمد را به تیم ستارگان نیاوره است، اظهار کرد: با این سوال می‌خواهید برایم حاشیه درست کنید که بگویند علی پروین اهل پارتی بازی است. در تیم ستارگان بازیکنان پیشکسوت حضور دارند اما محمد من فقط 27 سالش است.

او درباره عدم حضور حسن روشن در تمرین‌ها هم گفت: من ندیدم که روشن در تمرین‌ها حاضر شود. من از امیر قلعه‌نویی و محمد مایلی کهن هم خواستم که در بازی روز جمعه روی نیمکت تیم ما بنشینند. دوست داریم علی دایی هم در بازی ما حضور داشته باشد و خوشحال می‌شویم اگر بیاید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین