کد خبر: ۳۱۵۸۰۹
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۱

منصوریان: به تیم نفت کاملا امیدوارم / در امارات از پرچم ایران دفاع می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران می‌گوید که هیچ اعتراضی به عملکرد داوری و اتلاف وقت بازیکنان الاهلی ندارد و نمی‌خواهد اشتباهات تیمش را به گردن این مسائل بیندازد.
آفتاب‌‌نیوز :
علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های فوتبال نفت تهران و الاهلی امارات با تشکر از تمامی تماشاچیان و هوادارانی که به ورزشگاه آزادی آمده بودند، اظهار کرد: دست تک تک هواداران حاضر در ورزشگاه را از طرف مجموعه نفت و بازیکنان و کادر فنی این تیم می‌بوسم. شاید بی‌سابقه بود که تیمی غیر از پرسپولیس و استقلال در آسیا بازی داشته باشد و چنین هوادارانی به ورزشگاه آزادی بیایند.

به گزارش ایسنا، منصوریان با اشاره به اینکه تیمی که حرفه‌ای‌تر و باهوش‌تر است می‌تواند بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد، گفت: از عملکرد بازیکنان به لحاظ کیفیت کارشان در طول 96 دقیقه راضی هستم. آنها عملکرد تاکتیکی خوبی داشتند. به بچه‌ها درون رختکن هم گفتم که این بازی اگر بدون گل هم تمام می‌شد باید در امارات به نماینده اماراتی گل بزنیم و نزدیک 20 روز تا بازی بعدی فرصت داریم.

او با اشاره به اینکه از حرفه‌ای‌ بودن و تجربه تیم حریف در این دیدار واهمه داشتم، گفت: تنها از این مسئله می‌ترسیدم که نکند تیم اماراتی از حرفه‌ای‌گری خود استفاده کند و تنها با بازی حرفه‌ای آنان بر سر بازیکنانم کلاه برود. ما در طول 20 روز آینده که بازی برگشت برگزار خواهد شد تمام تلاش خود را خواهیم کرد که به همدلی بیشتر و انسجام کافی برسیم.

منصوریان افزود: امیدوارم ناامیدی به اردوی تیم ما راه پیدا نکند. به تیم اماراتی هم تبریک می‌گویم و هیچ اعتراضی به داوری و اتلاف وقت آنها ندارم چرا که نمی‌خواهم اشتباهات خود را به گردن آنها بیندازم.

او با تاکید بر اینکه در امارات با تمام وجود از پرچم ایران دفاع خواهند کرد، گفت: من از نسلی می‌آیم که کارهای نشد را شد کرده است. ما توانستیم کارهای غیر طبیعی را طبیعی کنیم. به تیمم کاملا امیدوارم و اعتقاد دارم که می‌توانیم در دیدار برگشت موفق باشیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر اینکه آیا عدم حفظ مهره‌های کلیدی تیم فوتبال نفت منجر به پیامد ناهماهنگی میان بازیکنان این تیم نشده و این موضوع به سرنوشت این باشگاه در آسیا لطمه نخواهد زد؟ تصریح کرد: برای حفظ بازیکن باید طرفین رضایت کافی داشته باشند. متاسفانه پایان لیگ ما با زمانی مصادف است که به شروع مرحله یک‌هشتم یا یک‌چهارم قهرمانان آسیا پا می‌گذاری و در حالی که ما در حال استراحت هستیم تیم‌های حریف در شرایط آمادگی و در کوران رقابت‌هایشان قرار دارند.

وی ادامه داد:‌ ما 5 ستاره‌مان را به 5 تیم خوب لیگ برتری دادیم؛ هرچند جایگزین‌های خوبی را نیز برای آن‌ها جذب کردیم اما هماهنگی در تیم نیازمند فرصت کافی است. وقتی بازیکنان جدید به یک تیم جذب می‌شوند شرایط تیم با افت و خیز همراه است. اگر فرصت کافی داشتیم و به طور مثال می‌توانستیم در بهمن ماه با همین تیم به میدان برویم قطعا شرایط کار فرق می‌کرد. باید سریعا بچه‌ها را با شرایط تاکتیکی هماهنگ کنیم. در لیگ نیز هرچند شرایط نابسامانی را در ابتدا تجربه کردیم اما باید روی کارهای تاکتیکی تمرکز بیشتری داشته باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین