کد خبر: ۳۱۶۰۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲

تجاوز جنسی پرستار بیمارستان به 4 بیمار

آقای " وی جی بوندهان " 42 ساله که به عنوان یک پرستار در بیمارستان "سیتیلنگ بورن " واقع در " کنت " مشغول به کار بود به جرم 4 مورد تعرض و آزار توسط پلیس بازداشت شد .
آفتاب‌‌نیوز : براساس گزارش پلیس آنها پس از دریافت شکایتی از قربانی که یک خانم 32 ساله بود در فبوریه سال گذشته  ، متعرض را  بازداشت کردند .

قربانی در گزارش خود به پلیس گفت : آقای " بوندهان " به منظور انجام یک تشخیص پزشکی برای او که دچار یک اختلال و آشفتگی شده بود به درخواست قربانی از بیمارستان به خانه ی او فرستاده شد او پس از وارد شدن به خانه بیمار برای درمان به او توصیه کرد که از ماساژ درمانی استفاده کند و پیشنهاد داد تا خود این کار را انجام دهد .

قربانی در ادامه افزود : پرستار بی شرم به دروغ من را فریب داد و پس از اذیت و آزار در حالی که دختر نوزادم در اتاقش گریه می کرد او به من
تعرض کرد و بعد از آن با در خواست شماره تلفنم  از من خواست تا روز بعد نیز به خانه من بیاید .

پلیس در ادامه افزود قربانی بلافاصله در عصر همان روزبه پلیس گزارش داد و جنایت کار بازداشت شد .

در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد که این پرستار از یک نوع مشکل سلامت روان رنج می برد و قربانیان دیگری نیز در رابطه با رفتار بی شرمانه او وجود دارند .

آقای " بوندهان " که از اعتماد بیماران به خود سوء استفاده می کرد در کمک به آنها به خانه هایشان می رفت و آنها را مورد سوءاستفاده  قرار می داد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی در دادگاهی که اخیرأ برگزار شد به 11 سال زندانی بدون امکان استفاده از وسیقه برای آزادی محکوم شد .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
پیراسته فر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
0
0
جون بلب شدیم تا متن خبررا دیدم که این جنایت درایران رخ نداد،لطفاً کمی درتنظیم خبردقت کنید تا آشوب نکید دردلهامون
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین