کد خبر: ۳۱۶۴۴۰
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۸

وقتی همه جلوی این 2 ابرستاره «عقاب» می‌شوند

2 هفته از لالیگا گذشته و دو ابر ستاره فوتبال جهان هنوز پای‌شان به گل‌زنی باز نشده است.
آفتاب‌‌نیوز :
 کریس رونالدو و لئو مسی، مانند تمام سال‌های گذشته، شانس های اصلی آقای گلی در لالیگا هستند. اما این 2 بازیکن با وجود ضربات زیاد در چارچوب، هنوز موفق به گل‌زنی نشده اند. 

دلیل این امر، در دیدارهای شب گذشته این 2 تیم کاملا واضح و روشن بود. کامنی، دروازه‌بان سیه چرده اسپانیول در برابر ضربات مسی جوری مقاومت می‌کرد که گویی اگر از او گل بخورد، زندگی‌اش تمام می‌شود. دو ساعت بعد در دیدار رئال مادرید و رئال بتیس، دروازه سابق رئال «آدان» شبی عجیب داشت. او 5 بار دروازه‌اش به زیباترین اشکال ممکن باز شد، اما هیچ کدام از این 5  گل توسط کریس رونالدو به ثمر نرسید. آدان که به توپ‌های سایر بازیکنان به  سختی نه می‌گفت، در برابر رونالدو سوپر سیو هایی عجیب و غریب داشت. 

در هفته اول هم وضعیت به همین شکل بود. در آن هفته حتی پنالتی لئو مسی توسط دروازه‌بان بیلبائو مهار شد. 

به گزارش خبرآنلاین، در این اتفاق، که دو اعجوبه و ابر ستاره دنیای فوتبال بعد از دو هفته هنوز گل‌ نزده‌اند، 2 عامل مهم اثرگذار است. یکی انگیزه بی حد و حصر گلر ها برابر این 2 بازیکن است. دیگری هم فشار زوانی بالایی که روی دوش این 2 بازیکن  است. آن ها  موظف به گل زدن هستند و زمانی که برای دو هفته موفق به انجام این کار نمی‌شوند، رسانه‌هایی که از این دو غول‌هایی بی شاخ و دم ساخته اند، چنان سوهان روحشان می‌شوند که یارای ایستادگی را از  این 2 می‌گیرند. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین