کد خبر: ۳۱۶۶۴۸
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۹

تصرف اراضی ملی و دولتی در ایلام ادامه دارد

رییس‌کل دادگستری ایلام گفت: بیشترین تصرفات در مناطق ایوان و جاهای دیگر استان ایلام مانند «مانشت» و «قلارنگ» است و توقف این روند تلاش مضاعف و بیشتر مسئولین را می‌طلبد.
آفتاب‌‌نیوز :
فارس نوری در جلسه شورای حفاظت از اراضی ملی اظهار کرد: بحث مبارزه با زمین‌خواری و تعرض به اراضی دولتی، مراتع ملی و جنگل‌ها امروز به بحث روز مملکت تبدیل‌شده است و با کوچک‌ترین سهل‌انگاری از سوی مسئولین ذی‌ربط زمین‌خواران نهایت سوءاستفاده و تعدی را نسبت به این اراضی خواهند داشت.

وی تأکید کرد: با وجود تلاش مسئولین متأسفانه باز تصرفات متعدد اراضی ملی و دولتی ادامه دارد و بیشترین تصرفات در مناطق ایوان و جاهای دیگر استان مانند «مانشت» و «قلارنگ» است و توقف این روند تلاش مضاعف و بیشتر مسئولین را در جهت جلوگیری از تعدی افراد به این اراضی می‌طلبد.

وی شهرداری را مکلف به جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز دانست و گفت: شهرداری باید مانع از ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر شود صرف‌نظر از این‌که خود یا هر نهاد دیگری از دستگاه‌های دیگر مالک باشند.

به گزارش ایسنا، رئیس‌کل دادگستری ایلام در پایان با قدردانی از مدیرانی که در حیطه کاری خود تلاش ویژه در این راستا دارند افزود: این شورا باعث می‌شود که مدیریت‌ها فعال‌تر شوند و باید این تضادها را تبدیل به هماهنگی و هم‌پوشانی نماییم و از توان همدیگر استفاده کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین