کد خبر: ۳۱۷۰۵۵
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸

مدیر مارکتینگ گوگل: واقعیت‌های ایران با شنیده‌ها متفاوت است

وی گفت: چیزی که در رسانه‌های غربی گفته می‌شود با واقعیت‌های موجود در ایران متفاوت است و ما خوشحال هستیم که به ایران دعوت شده‌ایم.
آفتاب‌‌نیوز : مدیر مارکتینگ گوگل خواستار توسعه فضای مجازی در گردشگری ایران شد و گفت: تک‌زبانه بودن سایت‌های گردشگری ایرانی کار کاملی نیست.همچنین باید اطلاعات دقیقی در سایت‌های گردشگری خودتان ثبت کنید.

به گزارش فارس، بیتاریز افیشیادقیو، روز گذشته در همایش بین‌المللی بازاریابی دیجیتال و صنعت گردشگری در تبریز بر استفاده از روش‌های نوین و استفاده از تجارب بین‌المللی در جذب گردشگر خارجی تاکید کرد.

 وی گفت: چیزی که در رسانه‌های غربی گفته می‌شود با واقعیت‌های موجود در ایران متفاوت است و ما خوشحال هستیم که به ایران دعوت شده‌ایم.

 افیشیادقیو اظهار کرد: آنچه بسیار مهم است توسعه خرید و فروش دیجیتال است و آنچه که نیاز گردشگری در زمینه الکترونیک است، خرید بلیت و رزرو هتل از طریق سیستم‌های مجازی است.

مدیر مارکتینگ گوگل، از برنامه‌ریزی برای توسعه گردشگری میان تبریز و شرکت‌های بین‌المللی خبر داد و گفت: اگر روش‌های جدید را به‌کار ببندیم به‌راحتی پروازهای بین‌المللی به تبریز امکان‌پذیر خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین