کد خبر: ۳۱۷۴۱
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۸۴ - ۱۱:۱۴

اظهارات احمدي نژاد درباره اسراييل سخن حق است

آفتاب‌‌نیوز : فاروق قدومي در مصاحبه با شبكه خبري العالم با دفاع از سخنان احمدي نژاد گفت: اگر غرب واقعا خواهان صلح است بر آن لازم است حق ملت فلسطين را بدهد يعني فلسطينيها را با آرامش و صلح به سرزمينشان بازگرداند و اشغالگران اسرائيلي را از فلسطين اخراج كند و اسلحه و كمك مالي در اختيار آن نگذارد.

وي در واكنش به اظهارات كوفي عنان دبير كل سازمان ملل متحد مبني بر اينكه از سخنان احمدي نژاد متاثر شده است، تصريح كرد: كوفي عنان با تاسف فراوان از اسرائيل جانبداري مي‌كند و از زماني كه آمريكا بصورت تنها قدرت جهان در آمد، عنان با آن همسو شده است. 

قدومي تاكيد كرد، سازمان ملل متحد درسال 1975صهيونيسم را محكوم و آن را يك جنبش نژادپرستانه معرفي كرد اما بر اثر فشار و نفوذ آمريكا، نزديك بود اين قطعنامه را لغو كند.

رييس دايره سياسي جنبش فتح با اشاره به اينكه رويكرد غرب بر ضد ايران است، گفت: چرا غرب از ايران مي خواهد از فناوري هسته‌اي صلح آميز استفاده نكند اما از اسراييل كه بيش از 200 بمب اتمي در اختيار دارد، انتقاد نمي‌كند و اين دليل روشني است بر اينكه خوي استعمار گرانه غرب براي دست يابي به نفت و تسلط بر منطقه همچنان ادامه دارد.

وي گفت: غرب، اسرائيل را براي حفظ منافع خود در منطقه ايجاد كرد و آنها براي تامين منافع خود و نه يهوديان، از موجوديت اسراييل دفاع مي كنند.

فاروق قدومي با تاكيد بر اينكه آمريكا در سال 1990به اجلاس عالي سران عرب هشدار داد كه به موضوع اسرائيل نپردازد، افزود: اين امور همگي دليل آشكاري است بر اينكه سه كشور بزرگ غرب يعني آمريكا، انگليس و فرانسه امكان ندارد از حق كشورهاي جهان سوم دفاع كنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۸۷/۰۵/۰۱
0
0
سخنان و اظهارات اقاي احمدي نژاد حق است وقابل دفاع
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین