کد خبر: ۳۱۷۶۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰

جنایت خونین بر سر دعوای دو نوجوان در روستا

دعوای دو پسر نوجوان، پای بزرگترهایشان را به میان کشید و قتل خونینی را به پا شد.
آفتاب‌‌نیوز : به نوشته ایران،پسر 17 ساله‌ای به نام مهدی یک هفته پیش در مجلس عروسی یکی از بستگانش با دوست 16 ساله‌اش به نام «مرتضی» درگیر شد. دعوای این دو پسر نوجوان ادامه پیدا کرد تا اینکه غروب جمعه، 13 شهریورماه، او و مرتضی دوباره با هم رو‌در‌رو شدند و مهدی که در این درگیری از دوستش کتک خورده بود با چشمانی گریان به خانه رفت.  عقربه‌های ساعت، 10 شب را نشان می‌داد که پدر «مهدی» وقتی متوجه شد پسرش کتک خورده است با عصبانیت خانه را ترک کرد و سراغ پدر مرتضی رفت. در خانه همسایه باز بود. او وارد خانه شد. مرد 53 ساله از کوره در رفته بود و ناسزاگویی می‌کرد. در این لحظه زن‌عموی مرتضی، برادرش و پسر عمویش به داخل حیاط خانه رفتند و درگیری بالا گرفت.

پدر مهدی همچنین ناسزا می‌گفت و خانواده مرتضی هم نمی‌خواستند کوتاه بیایند. در این درگیری پدر مهدی با ضربه تشت به سرش نقش زمین شد و سپس ضربه‌ای با چاقو، پهلوی راستش را شکافت.

حسن غرق در خون روی زمین افتاده بود و بسختی نفس می‌کشید. شاهدان عینی این حادثه با ترس و وحشت موضوع را به اورژانس اطلاع دادند. پیکر نیمه‌جان پدر مهدی به مرکز بهداری انتقال یافت اما با وجود تلاش پزشکان، حسن جان خودش را از دست داد.

وقتی ماجرای این دعوای کودکانه وارد مرحله جنایی شد، با دستور قاضی نجف‌زاده، تیمی از پلیس دست به تحقیقات زد تا پرده از راز این قتل بردارد.  فرمانده پلیس کاشمر به شوک گفت: وقتی این قتل به پلیس 110 اعلام شد، مأموران بخش کوهسرخ کاشمر بلافاصله در محل حاضر شدند.

سرهنگ ابوالقاسم باقری افزود: بررسی‌ها در روستای اوندر کاشمر که محل درگیری خونین بود نشان داد که این درگیری به خاطر مشاجره دو نوجوان بوده است.

وی اظهار داشت: در این رابطه 5 مرد و دو زن که در دعوای مرگبار حضور داشته‌اند دستگیر و تحقیقات درباره علت و چرایی وقوع و همچنین شناسایی عامل اصلی این قتل ادامه دارد. سرهنگ باقری با ابراز تأسف از وقوع چنین وقایع غیر قابل جبرانی گفت: کنترل خشم، مدیریت هیجانات و همچنین بهره‌گیری از مهارت‌های حل مسأله می‌تواند از وقوع چنین وقایع تأسف باری پیشگیری کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
0
0
..... قاتلتو خدارحمت کنه مردی که نظیرنداشت
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین