کد خبر: ۳۱۷۷۹۲
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷

کرار: پول هم ندهند در استقلال می‌مانم

هافبک عراقی تیم فوتبال استقلال تهران گفت:می‌خواهم مثل سرمربی تیم برای استقلال فداکاری کنم.
آفتاب‌‌نیوز : جاسم کرار پس از جلسه با مسئولان باشگاه استقلال اظهار داشت: ما همه عضو باشگاه استقلال هستیم و باید تلاش کنیم که مشکلات را در خانواده خود حل کنیم نه اینکه کار به رسانه‌ها کشیده شود. سوءتفاهمی بین من و فرزاد مجیدی پیش آمده بود، این مسائل هم در فوتبال طبیعی است.

وی ادامه داد: از ریاست باشگاه، مربی خودم پرویز مظلومی، فرزاد مجیدی و همه افراد معذرت‌خواهی می‌کنم، مخصوصاً تماشاگران استقلال. از همه هواداران هم عذرخواهی می‌کنم.

هافبک عراقی تاکید کرد: از خبرنگاران خواهش می‌کنم که مسائل کوچک را بزرگ نکنند، دوست ندارم که مسئله کوچکی بزرگ شود، البته من از آنها تشکر می‌کنم چرا که آنها به من خدمت کردند که جاسم کرار هم‌اکنون در این جایگاه قرار گرفته است. اما بهتر است در خصوص انعکاس جریانی، با بازیکن صحبت شود، اگر بازیکن مقصر باشد خود باشگاه به آن رسیدگی می‌کند.

بازیکن آبی‌پوشان یادآور شد: جا دارد از هواداران استقلال هم تشکر کنم، چرا که آنها باعث شدند که جاسم کرار پیشرفت کند. هم‌اکنون تا پایان فصل به خاطر عشق به هواداران و استقلال شرایط را تحمل می‌کنم چه باشگاه به من پول بدهد و چه ندهد و تا پایان فصل در این تیم می‌مانم. من در تیم بزرگی بازی می‌کنم و هواداران زیادی دارد. اگر پولی به دست آوردم که هیچ، اما اگر پولی هم دریافت نکردم به خاطر هواداران می‌مانم. صراحتاً اعلام می‌کنم که مظلومی سرمربی خود را دوست دارم، او به خاطر من فداکاری‌های زیادی کرد و حالا من هم به خاطر او به تیم خدمت می‌کنم و همانند مظلومی فداکاری خواهم کرد.

وی در مورد اینکه آیا قرار است فردا کمیته انضباطی باشگاه در این باره تصمیم بگیرد، گفت: صحبتی در این مورد نشد، البته هر چه که مسئولان تصمیم بگیرند تابع خواهم بود.

کرار در مورد اینکه آیا مشکل مسکن او حل شده، گفت: قرار است طی روزهای آینده این موضوع حل شود.

وی در مورد اینکه چه زمانی قرار است در تمرینات استقلال حاضر شود، گفت: امروز مشخص می‌شود و هر زمانی که به من اعلام کنند تمام تلاش خود در تمرینات را انجام خواهم داد.

به گزارش فارس، بازیکن آبی‌پوشان در مورد اینکه هواداران نسبت به حواشی که او به وجود آورده شاکی هستند، گفت: حق تماشاگر است که طرفدار تیم باشد نه شخص و مقابل هر کسی که مشکلی به وجود بیاورد هواداران می‌ایستند اما باید ببینند که آن بازیکن چه مشکلی دارد؟ من هم مشکلاتی را تحمل می‌کنم، هر روز از این هتل به آن هتل، از این خانه به آن خانه و شرایط سختی را دارم، من بازیکن خارجی هستم و باید امکانات را برای من فراهم کنند، اما باز هم می‌گویم به خاطر هواداران و عشق به استقلال شرایط را تحمل می‌کنم. باشگاه سعی می‌کند که مشکلات را حل کند و من هم تمام تلاش خود را انجام می‌دهم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین