کد خبر: ۳۱۷۸۰۲
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶

سرانجام خالکوبی کار دست دژاگه و آزمون داد

دو بازیکن تیم ملی فوتبال ایران پس از بازی با هند باید در کمیته اخلاق فدراسیون حضور پیدا کنند.
آفتاب‌‌نیوز : تسنیم نوشت: اشکان دژاگه و سردار آزمون دو بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در بازی مقابل گوام به میدان رفتند. موضوعی که در این دیدار نظر مسئولان کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال را به خود جلب کرد خالکوبی روی بدن این دو بازیکن بود و با وجود توصیه‌های مسئولان کمیته اخلاق این خالکوبی‌ها پوشانده نشده بود. به همین دلیل مسئولان کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال قصد دارند پس از بازی با روز سه‌شنبه هفته جاری ایران و هند این دو بازیکن را به کمیته اخلاق احضار کنند.

علی اکبر محمدزاده، رئیس کمیته اخلاق با اعلام این خبر گفت: ما در گذشته در خصوص مسائل اخلاقی از جمله پوشاندن خالکوبی‌ها نکات لازم را به بازیکنان تیم ملی اعلام کرده بودیم بنابراین نحوه پوشش دژاگه و آزمون با توجه به خالکوبی‌هایی که بر بدن آنها نقش بسته و نمایان بود تخلف محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: قصد داشتیم پس از بازی با گوام این دو بازیکن را به کمیته اخلاق احضار کنیم اما به دلیل بازی مهمی که تیم ملی مقابل هند دارد این موضوع را به پس از بازی با هند موکول کردیم تا با حضور این دو بازیکن در کمیته اخلاق با آنها صحبت کرده و تذکرات لازم را به آنها بدهیم.

رئیس کمیته اخلاق تاکید کرد: مطمئن باشید امسال کمیته اخلاق نسبت به تخلفاتی همچون فساد، تبانی و مسائل اخلاقی با متخلفان مدارا نکرده و بسیار سختگیرانه‌‌تر از گذشته برخورد خواهد کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین