کد خبر: ۳۱۷۸۵۸
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۶

کفاشیان: احضار دژاگه و آزمون به کمیته اخلاق اشتباه بود

دژ علی کفاشیان در جمع خبرنگاران حرف‌های مهمی زده است. او در خصوص سفرش به هلند، آلمان و احضار دو ملی‌پوش به کمیته اخلاق حرف زده است.
آفتاب‌‌نیوز : علی کفاشیان، رییس فدراسیون فوتبال ایران، در خصوص سفر امشبش به هلند گفت: «می‌خواهیم با رییس فدراسیون های فوتبال آلمان و هلند، در خصوص اقدامات مشترک صحبت کنیم. ما می‌خواهیم در مورد تیم های ملی با هم حرف بزنیم. برنامه همکاری های متقابل داریم و دوست داریم آن ها هم به ایران بیایند.»

رییس فدراسیون در مورد قطعی شدن زمان دیدار ایران - آلمان گفت: «هنوز این مسابقه قطعی نشده است. با توجه به برنامه ریزی های آلمانی‌ ها و مسائلی که ما داریم، دوست داریم بازی در ایران برگزار شود. با کروش صحبت کرده‌ام و او هم بسیار با این مسابقه ها موافق است. حتی نماینده هایی از آلمان در خصوص اسپانسرینگ هم با ما صحبت کرده اند، اما هیچ چیز قطعی نیست.»

او در خصوص بازی با ایتالیا گفت: «مبلغ مورد نظر آن ها خیلی بیشتر از توان ما بود. بهتر است به این دست بازی ها به دید یک دیدار تجاری نگاه نشود. می توان به دید بازی‌های انسان دوستانه و خیرخواهانه در این مسابقات حاضر شد.»

کفاشیان در خصوص اینکه علی‌اکبر محمدزاده رئیس کمیته اخلاق اشکان دژاگه و سردار آزمون را به دلیل خالکوبی به کمیته اخلاق دعوت کرده است، افزود: «من موافق این موضوع نیستم چون بازیکنان ما برای تیم ملی بازی می‌کنند این کار درستی نبوده و اگر تخلفی بوده است نباید رسانه‌ای می‌شد.»

کفاشیان در مورد تیم ملی امید گفت: «قرار است یکی از بازی های آن ها را از نزدیک ببینم. در خصوص 500 یورویی که به بازیکنان تیم امید پرداخت شده است، قطعا بزرگسالان بیشتر از این مبالغ دریافت می کنند. تیم امید هم، تقریبا تیم ملی است!»
او در مورد وضعیت بازیکنان سرباز گفت: «ما نامه ای به نظام وظیفه نداده ایم. در مورد ملی پوشان سرباز، تابع تصمیمات این سازمان هستیم.»

کفاشیان در واکنش به این مسئله که کمیته اخلاق، مهرداد خانبان سرمربی تیم ملی را محروم کرده و او چگونه همچنان همراه تیم ملی است، خاطرنشان کرد: «کمیته اخلاق به دلیل کار اشتباهی که خانبان کرده بود او را محروم کرد و محرومیت او هم از نشستن روی نیمکت بود اما اصلا او جایی روی نیمکت ندارد که بخواهد از نشستن از روی نیمکت محروم شود و به نظرم جریمه او نقدی خواهد بود. ما نمی‌توانیم سرمربی تیم ملی را از استفاده او از کادر فنی‌اش محروم کنیم، هر چند معتقدم خود کروش متوجه کار اشتباه خانبان شده و او را جریمه هم کرده است.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین