کد خبر: ۳۱۷۸۸
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۸۴ - ۱۵:۱۵

در تذکرات نمایندگان مجلس به رییس جمهور و وزیران کابینه

آفتاب‌‌نیوز : محمد رضا باهنر نایب رییس مجلس که در غیاب غلامعلی حداد عادل ریاست جلسه علنی امروز را عهده دار است، ضمن قرائت تذکرات مکتوب نمایندگان ملت به مسئولان دستگاههای اجرایی کشور توضیح داد: اگر همگام قرائت تذکرات فقط به تعداد نمایندگان اشاره می کنم و اسامی آنها را اعلام نمی کنم ، بخاطر آن است که هم نمی خواهم ریا شود و هم وقت مجلس گرفته شود.

به گفته باهنر 12 نفر از نمایندگان نیز در تذکری به رییس جمهور ، از محمود احمدی نژاد خواستند دستور تسریع در رفع فیلتر از سایت های اینترنتی مجاز را بر اساس اصول صریح قانون اساسی صادر کند. آنها درتذکر خود به صراحت از پایگاه های اطلاع رسانی " میزان " ،" ملی - مذهبی " ،" امروزی و رویداد " نام بردند.

وبالاخره 51 نفر از نمایندگان در تذکری به رییس جمهور خواستار دستور اجرایی کردن مصوبه بودجه سال 84 در جهت امور عمومی درباره سازمان تربیت بدنی شدند.

حمید رضا پشنگ نماینده خاش درتذکری به وزیر کشور خواستار رسیدگی به اوضاع نا امن و بحران در سیستان و بلوچستان و عدم برخورد منطقی و قاطعانه با عاملان این مساله شد و علی زاد سر نماینده جیرفت هم از وزیر امور اقتصادی و دارایی خواست که به عملکرد بانک پارسیان رسیدگی کند.

محمد عباسپور نماینده ارومیه در تذکر مکتوب خود به وزیر کشور ازعدم هماهنگی استاندار آذربایجان غربی با نمایندگان ارومیه در انتصاب فرماندار این شهر انتقاد کرد.

اسدالله تابع و جهانبخش محبی نیا نماینده میاندوآب در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار تسریع در پرداخت مطالبات فرهنگیان با در نظر گرفتن پاداش آخر سال آنها و همچنین پرداخت حق ماموریت فرهنگیان بسیجی وکسانی که در مدارس بزرگسالان تدریس می کنند.

مرتضی تمدن نماینده شهرکرد درمجلس به وزیر بازرگانی تذکر داد که به وضعیت نابسامان توزیع کالاهای اساسی کوپنی در کشور به ویژه در تهران رسیدگی کند.

سید جلال یحیی زاده نماینده تفت، در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی خواستار نظارت و کنترل دقیقی نسبت به اعمال احکام شرعی در ذبح به ویژه گوشت های وارداتی شد و ناصرنصیری نماینده گرمی در تذکری به وزیر نیرو خواستار رسیدگی به ضعف مدیریت در آبرسانی به کل کشور و ساماندهی در مدیریت شرکت آب و فاضلاب کشور شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین