کد خبر: ۳۱۷۹۳۷
تعداد نظرات: ۱۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی اعلام کرد:

«کمپین نه به خرید خودروی صفر» جواب داد؛ کاهش 15 درصدی شماره‌گذاری خودروهای صفر

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در پاسخ به سوالی درباره نتایج کمپین خرید خودرو صفر ممنوع و تاثیر آن بر شماره‌گذاری خودروهای داخلی، از کاهش 15 درصدی شماره‌گذاری خودروهای صفر در پنج ماهه امسال خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار تقی مهری در جلسه کمیته هماهنگی طرح های ویژه ترافیکی که در مقر مرکزی ستاد پلیس راهور برگزار شد، در پاسخ به سوالی درباره نتایج کمپین خرید خودرو صفر ممنوع و تاثیر آن بر شماره گذاری خودروهای داخلی، گفت: بر اساس آمارهایی که پلیس دارد در پنج ماهه امسال شماره گذاری خودروی نوشماره کاهشی 15 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است و در حوزه نقل و انتقالات نیز کاهشی 9.7 درصدی نسبت به پارسال داشتیم.

وی افزود: در مورد خودروهای وارداتی نیز شاهد کاهش 17 درصدی در شماره گذاری بوده ایم و شماره گذاری موتورسیکلت نیز 20 درصد نسبت به مدت مشابه قبل کاهش داشته است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در عین حال افزود: در حوزه اسقاط خودرو در این مدت نسبت به سال گذشته افزایش دو برابری داشته ایم.

سردار مهری همچنین در خصوص حریق اتوبوس های اسکانیا نیز اظهار کرد: این حادثه به دلیل نقص فنی رخ داده و علاوه بر آن یک مورد حادثه ولوو و یک مورد اتوبوس بنز نیز وجود داشته که برخی به دلیل نقص فنی و برخی نیز به دلیل تغییراتی که از سوی راننده اعمال شده است رخ داده بود.

وی با اشاره به خودروهایی که ممکن است دارای نقص فنی باشند تصریح کرد: خودروسازان و تولید کنندگان خودرو در صورتی که نقص فنی برای خودروهایشان وجود دارد باید نسبت به فراخوان مستمر و کنترل تولیدات خود اقدام کنند.

شناسایی 1200 نقطه پرحادثه در جاده های کشور

به گزارش ایسنا، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی شناسایی 1200 نقطه پرحادثه در جاده های کشور خبر داد و گفت: با کمک سازمان راهداری این نقاط شناسایی و علامت گذاری شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱۳
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
5
55
این خبر اگر هم صحت داشته باشد فقط جهت گول زدن مردم و افکار عمومی می باشد. مگر مشکل مردم قیمت شماره گذاری خودرو بود یا کیفیت پائین خودرو و قیمت بالای آن؟...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
ببخشید منظورش تعداد خودرو است
زارعي
|
-
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
1
36
گفت: با کمک سازمان راهداری این نقاط شناسایی و علامت گذاری شده است!!!فقط شناسايي و علامتگذاري.همين؟!؟!
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
1
28
50 درصد آمار شماره گیری کم شده
مرادي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
79
6
با سلام
با احترام به نظرات و تفسيرهاي همه مردم ، چند تا سوال مطرح مي باشد كه آنها را بيان مي نمايم : در زمانيكه قيمت دلار 1000 تومان بوده قيمت سمند حدود 15 ميليون و ششصد هزار تومان بوده وقتي دلار 4000 هزار تومان شد قيمت سمند بايد مطابق قيمت خودورهاي وارداتي كه به يك باره گران شدند به 60 ميليون مي رسيد ولي خودروسازها با تحمل ضررهاي فراوان كه در گزارشات مالي آنها نيز نهفته مي باشد قيمت خودروي سمند را 30 ميليون نگهخ داشتند و باعث ضررهاي آنچناني سهامداران و شركتهاي خودرو سازي گرديد ۀ اگر آن موقع اجازه مي دادند با عرضه و تقاضا قيمتها افزايش مي يافت خودروسازان در اين ايام نيز مي توانستند با توانائي بيشتري قيمت خودرو را كاهش دهند . خودروسزها با كمترين حاشيه سود در حال توليدند و لازم است از آنها حمايت گردد .
دوم اينكه در حال حاضر كه نه قيمت دلار كاهش يافته و نه تغيير خاصي ايجاد شده چرا به يكباره قيمت خودروهاي خارجي كاهش يافته است ؟ دليل اين مورد اينست كه واردكنندگان محترم سودهاي آنچناني مي بردند و در حال حاضر با اين همه كاهش قيمت باز همسودهاي آنچناني مي برند كه مايل ب ه فروش هستند . چرا هيچ قيمتي براي خودروهاي وارداتي اعمال نمي گرديد ؟ چرا تمام رسانه ها فقط پا در گلوي خودروسازان ايراني گذاشتند و فشارهاي آنچناني بر آنها وارد كردند . خودروسازاني كه رزق و روزي ميليونها نفر از طريق آنها تامين مي گردد ولي منفعت واردات در جيب عده محدودي رفته و خواهد رفت . اميدوارم شما رسانه ها كمي واقع بين باشيد و هيزم در آتنش وارد كنندگاني كه جهت حفظ منفعت خود در حالسوزاندن صنعت خودور هستند نريزيد . شرايط را در نظر بگيريد كه بعنوان مثال تامين كننده اصلي قطعات اصلي خودرو هاي داخلي ( پژو فرانسه ) ايران را ترك كرد و شركت ايران خودرو با تلاش شبانه روزي بخشي از اين مشكل را حل نمود ولي در اثر اين حركت باعث كاهش كيفيت خودرو ها نيز گرديد . البته اميدوارم در اين مرحلهكه در حال مرتفع شدن روابط با ساير كشورها هستيم با كسب دانش توليد مشكل كيفيت خودرو ها نيز مرتفع گردد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
سلام میگم این حرفا رو دیکته کردن بهتون که اینقد غلط املایی داری و بیشتر حروفو سوار بر هم نوشتی .دقت کن عزیز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
69
6
مطلبی عرض کنم خدمت دوستان اگر آفتاب محترم نشان بدهند... موضوع کمپین یه موضوع کاملا" سیاسی و اقتصادی است که توسط برخی از مافیای اقتصادی که در دل سیاستمداران از جمله برخی از .... بوجود امده تا با ورشکستگی خودرو سازها و افت شدید قیمت سهام این شرکتها اقدام به خرید سهام این شرکتها در بورس نموده و سپس با ورود خودرو سازهای خارجی در این شرکتها و به طبع آن افزایش سرسام آور قیمت همان سهام ها سود های میلیاردی نسیبشان گردد. بطور حتم قیمت خودرو با وضعیت و شرایط تورمی کاهش پیدا نخواهد کرد و خودرو خارجی هم با قیمت بالا برای فروش عرضه میگردد.مردم نیز در نهایت یک وسیله برای رسیدن عده ای به سود های انچنانی و بازنده این بازی خواهند بود.
پاسخ ها
مامان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
با قسمت بورس به شدت موافقم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
0
22
شما نگران نباشین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
0
27
کاش مردم فکری بکنند که موادخوراکی ومیوه راهم به اندازه خریداری ویاخیلی کم بخرندتادلالان سودکمتری به جیب بزنند
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
29
1
دوستان عزیز سلام بنده به عنوان یک مهندس مکانیک که سالهاست در صنعت خودرو کار میکنم خدمتتان عرض کنم مطلب دوستمون اقای مرادی درسته،ما نمیخوایم توجیه کنیم ولی واقعیت اینه که در خودروسازس تلاش فراوانی میشه البته ضعفهای فراوانی هم هست که بیشترش مدیریتی تافنی؟در موقع تحریم قطعات استراتژیک زیادی بومی سازی شد که قبلا وارد کننده بودیم،راجب قیمتم عرض کنم درسته قیمت بالاست اما مسئله اصلی اینه که قیمت تمام شده گرون تموم میشه بابهره30% یه مثال بزنم پراید حدودا یک تن هست البته بیشتره حالا همینو در نظر بگیرین ذوبش کنیم وضایعات که کیلویی1000تومن ضرب کنیم میبینین 10میلیون میشه حالا چطور امکان داره پراید این قیمت در بیاد؟؟دوستان واقع بین باشید نخریدن فقط باعث افزایش بیکاری میشه
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
28
1
دوست عزیز ...نخریدن فقط باعث بیکاری هزاران نفر میشه... نخریدن=کاهش آمار تولید = کاهش نیروی انسانی و کلی بیکار که یکی برادر منو تو هست.بردوفقط وارد کنندگان خودرو .. اگه راست میگید خودرو های چینی رو تحریم کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
0
2
من که گیج شدم چند ماه است میخام ماشین بخرم اما نمیدانم چه کنم اخه که چی بشود ای کاش در ایران نبودم خسته شدم از همه چیز نه میشود رفت نه میشود ماند نه میشود مرد ؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین