کد خبر: ۳۱۸۱۷۳
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰

جوان معتاد مامور کمپ ترک اعتیاد را کشت!

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کردکه یک مامور کمپ اعتیاد که به همراه دو همکار خود برای انتقال جوان معتاد به خانه وی رفته بودند با ضربات چاقوی فرد معتاد کشته شد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ در تاریخ 11 شهریور ماه سال جاری وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در طبقه سوم یک مجتمع مسکونی در میدان پونک - خیابان همیلا به کلانتری 140 باغ فیض اعلام شد.

با حضور ماموران کلانتری در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد که سه مامور کمپ ترک اعتیاد (در عین حال سه برادر هستند) پس از تماس پدر جوانی معتاد، به ساختمان محل زندگی این خانواده مراجعه اما در زمان انتقال جوان معتاد به کمپ این شخص با چاقوی آشپرخانه به سمت آنها حمله ور شده و یک نفر از آنها بنام امیر ( 29 ساله ) را از ناحیه گردن و نفر دوم بنام میثم ( 28 ساله ) را نیز از ناحیه کتف دست راست مجروح کرد که امیر به علت اصابت ضربه چاقو به شربان حیاتی و خونریزی شدید جان خود را از دست داد.

بر اساس این گزارش با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد و به دستور شعبه دوم بازپرسی دادسرای ناحیه 27 تهران پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
 
*اظهارات دو برادر مقتول

میثم که از ناحیه کتف دست راست مجروح شده بود، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: زمانی که به همراه صاحبخانه وارد خانه شدیم، بیمار ( قاتل ) در آشپزخانه حضور داشت. به سمتش رفتیم اما ناگهان او به سمت برادرم حمله ور شد و با چاقو ضربه ای به او زد. قصد کمک کردن به برادرم ( امیر ) را داشتم که قاتل مرا نیز از ناحیه کتف مجروح کرد و پس از آن از خانه خارج و متواری شد.

دیگر برادر مقتول نیز به کارآگاهان افزود: پدر قاتل به کمپ زنگ زد و به ما آدرس داد. به همراه پدر قاتل وارد خانه شده و متوجه شدیم او با چاقو در آشپزخانه ایستاده که ناگهان ضارب با چاقو به سمت دو برادرم حمله ور شد و پس از مجروح کردن آنها از محل فرار کرد.
 
*حضور قاتل در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ

همزمان با آغاز اقدام پلیسی برای دستگیری متهم پرونده به نام سعید . ر ( 26 ساله ) آموزش های لازم به خانواده متهم ارائه شد تا در خصوص معرفی سعید به پلیس آگاهی همکاری لازم را به کارآگاهان اداره دهم داشته باشند.

در تاریخ 15 شهریور متهم با حضور در اداره دهم پلیس آگاهی خود را تسلیم کرد.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در خصوص این پرونده گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت قرار بازداشت موقت از سوی مقام محترم صادر و متهم به جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین