کد خبر: ۳۱۸۵۹۷
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸

تصادف مرگبار پراید با دیوار یک کارخانه در جاده قم/ دو نفر کشته شدند

سخنگوی سازمان آتش نشانی و از انحراف یک دستگاه خودروی سواری پراید در بزرگراه تهران - قم و برخورد با دیوار یک کارخانه واقع در این مسیر خبر داد و گفت: در این حادثه دو سرنشین خودروکشته شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
سید جلال ملکی درباره جزییات این تصادف مرگبار گفت: در ساعت ۷:۱۱ صبح امروز گزارش وقوع سانحه رانندگی در مسیر جنوب به شمال بزرگراه تهران - قم نرسیده به آزادگان به سازمان آتش نشانی اعلام و ماموران دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: در این سانحه خودروی سواری پراید با پنج سرنشین به هنگام حرکت و به دلایل نامشخص از مسیر اصلی خارج، وارد حاشیه جاده شده و پس از برخورد با چند اصله درخت با دیوار کارخانه واقع در این مسیر برخورد و متوقف شد.

ملکی با بیان اینکه طبق اظهارات شاهدان عینی راننده این خودرو محل را ترک کرده بود افزود: خودروی پراید کاملا متلاشی شده و چهار سرنشین آن در محل گرفتار شده بودند.

به گزارش خبرآنلاین، ملکی گفت: آتش نشانان با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی قطعات خودرو را برش داده و چهار سرنشین آن را از خودرو خارج کردند.

وی درباره امداد رسانی به سرنشینان خودرو گفت: دو مرد ۴۰ ساله به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند و نیز دو مرد دیگر ۴۵ ساله که در وضعیت نامناسبی قرار داشتند توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

ملکی افزود: آتش نشانان در ساعت ۷:۴۸ صبح امروز به عملیات خود پایان داده و محل را در اختیار عوامل پلیس راهور قرار دادند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین