کد خبر: ۳۱۸۷۵۳
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۰

پیروزی پرگل استقلال مقابل نماینده سمنان

تیم استقلال دردیدار مقابل شهرداری سمنان به برتری دست یافت.
آفتاب‌‌نیوز : تیم استقلال در مسابقات جام حذفی عصر امروز به مصاف تیم شهردای سمنان رفت که به عنوان قهرمان استان در مسابقات شرکت کرد و به خاطر انصراف رقبایش توانست به این مرحله برسد.

پرویز مظلومی در این مسابقه به نفرات جوان و ذخیره خود میدان داد، البته نفراتی با تجربه مثل عمران زاده، یعقوب کریمی، حاج محمدی، میثم مجیدی، شهباززاده و البته طالب لو به میدان رفتند.

اسقتلال حاکم مطلق توپ و میدان بود اما بیست دقیقه طول کشید تا بالاخره قفل دروازه حریف بشکند. ارسال خوب مجیدی از سمت چپ با ضربه سر شهباززاده از داخل شش قدم به گل نخست بازی تبدیل شد.

استقلال در ادامه به حملات پردامنه خود ادامه داد اما بازیکنان تیم گمنام سمنانی با تمام توان از دروازه خود محافظت کردند تا نیمه نخست با همان یک گل به سود استقلال خاتمه یابد.

درنیمه دوم اما ورق برگشت و آبی ها توانستند به گل های زیادی دست پیدا کنند. شهباززاده در دقیقه 46 خود و تیمش را دو گله کرد. در ادامه پروپیج مهاجم خارجی آبی ها که بعنوان بازیکن جانشین وارد میدان شد، دو بار در دقایق 63 و 75 گلزنی کرد تا اختلاف به 4 گل برسد.

میلاد فخرالدینی در دقیقه 81 با ضربه سر گل پنجم استقلال را به ثمر رساند و در نهایت بازی با پنج گل به سود استقلال خاتمه یافت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین