کد خبر: ۳۱۸۸۹۶
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷

اولین بازتاب مصاحبه جنجالی عمران زاده

محسن بزرگی معاون حقوقی باشگاه استقلال عنوان کرد که انتقادات حنیف عمران زاده از وزیر ورزش و مسوولان فوتبال از طرف باشگاه جریمه خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز : حرف های تند حنیف عمران زاده در پایان بازی استقلال مقابل شهرداری سمنان به سرعت توسط خود این بازیکن به عذرخواهی از وزیر ورزش بدل شد ولی صحبتهای او از چشم کمیته انضباطی باشگاه استقلال دور نماند و محسن بزرگی معاون حقوقی باشگاه عنوان کرد این صحبتهای انتقادی برای عمران زاده جریمه در پی خواهد داشت.

بزرگی با اشاره به مصاحبه عمران زاده، گفت: پیش از این از طریق باشگاه به بازیکنان ابلاغ شده است که کسی بدون هماهنگی با باشگاه اجازه مصاحبه کردن ندارد. البته شرایط مصاحبه بعد از بازی در میکسد زون از این قاعده مستثنی است.

او ادامه داد: البته شرایط مصاحبه های انتقادی متفاوت است. من خودم مصاحبه آقای عمران زاده را ندیدم ولی این طور که شنیدم ایشان از مسوولان انتقاد داشته که ما باید صحبتهای عمران زاده را بررسی کنیم و بدون تردید اگر تخلفی صورت گرفته باشد باید جریمه شود.

به گزارش ورزش سه، وی افزود: در جریمه های پیش بینی شده از سوی کمیته انضباطی محرومیت هم هست ولی محرومیت در سیاست گذاری ما در مرحله آخر است. چون باشگاه هزینه می کند که از بازیکن خدمات بگیرد و بازی نکردن او به سود تیم نیست. برای همین هم بازیکنان با جریمه نقدی تنبیه خواهند شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین