کد خبر: ۳۱۸۹۲۰
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴

موادفروش زخمی 2 روز میان درختان ماند

موادفروش افغان که از ترس پلیس، خود را از پل مدیریت به پایین پرتاب کرده بود، در‌حالی‌که با تیر پلیس زخمی شده بود، ٤٨ ساعت بین درختچه‌های زیر پل مخفی شد؛ اما در نهایت، به دام پلیس پایتخت افتاد برابر گزارش دریافتی از حراست بیمارستان شفایحیاییان مبنی بر بستری‌بودن یک تبعه افغان که تیر خورده است.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش شرق، بلافاصله، عوامل کلانتری بهارستان به بیمارستان اعزام شدند و اقدام به بررسی موضوع کردند.

در تحقیقات به‌عمل‌آمده از همسر فرد تیر‌خورده او گفت شوهرش به نام «قادر» ٣٢ ساله از مواد‌فروشان محدوده پل مدیریت است و دو روز پیش برای فروش مواد به پل مدیریت مراجعه کرده بود که در حین پاک‌سازی محدوده اتوبان چمران از وجود مواد‌فروشان و معتادان از سوی مأموران پایگاه دوم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، هنگام فرار گلوله خورده بود.

در تحقیقات به‌عمل‌آمده به‌وسیله حراست بیمارستان، مشخص شد فرد تیرخورده برای فرار از دست مأموران، خود را از روی پل به پایین پرتاب کرده و از ناحیه پاها دچار شکستگی شد و به مدت ٤٨ ساعت خود را در بین درختچه‌های زیر پل مخفی کرد. او پس از بهوش‌آمدن با خانواده خود تماس گرفت و به‌وسیله آنها به بیمارستان منتقل شد.

سرهنگ مهدی کرمی، رئیس کلانتری بهارستان، درباره این مسئله گفت: پرونده‌ای در‌این‌باره تشکیل و ضمن اعلام به ستاد پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، برای متهم مأمور مراقب قرار داده شد تا پس از بهبودی برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین