کد خبر: ۳۱۹۰۰۲
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۱

پادشاه عربستان وارد مکه شد

پادشاه عربستان تحت فشار رسانه‌ای و برای پیگیری و بررسی میدانی حادثه سقوط بالابر ساختمانی در مسجد الحرام راهی مکه مکرمه شد.
آفتاب‌‌نیوز : ملک سلمان پس از گذشت بیش از 24 ساعت از حادثه خونین مسجد الحرام و تحت فشار رسانه‌ای، شنبه شب وارد مکه مکرمه شده است.

شبکه العربیه گزارش داد که پادشاه عربستان سعودی برای بررسی و پیگیری حادثه سقوط جرثقیل در مسجدالحرام که به کشته شدن 107 نفر و زخمی شدن بیش از 200 نفر دیگر منجر شد، به مکه رفته است.

حادثه شب گذشته سقوط بالابر ساختمانی در مسجدالحرام به کشته شدن 107 نفر از جمله یک ایرانی و زخمی شدن حدود 250 نفر دیگر منجر شد.

جرثقیلی که در مسجد الحرام سقوط کرد متعلق به شرکت «نسما» وابسته به محمد بن سلمان جانشین ولیعهد عربستان سعودی است که برای توجیه این حادثه به تصاویر فتوشاپی متوسل شد.

به گزارش پایگاه خبری «پانورما الشرق الاوسط»، محمد بن سلمان فرزند پادشاه عربستان از مطبوعات سعودی خواست تا تصاویر فتوشاپی از این حادثه چاپ کنند تا ادعای برخورد صاعقه به این جرثقیل را تبلیغ کنند.

به گزارش فارس، این اولین حادثه ای نیست که در مکه مکرمه رخ می دهد. در سال 2006 نیز بیش از 360 نفر در اثر فشار جمعیت جان خود را از دست دادند و در سال 1990 تقریبا 2000 حاجی در یکی از تونل‌های مکه در اثر خفگی جان دادند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین