کد خبر: ۳۱۹۲۱۰
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۶

تیم کاراته ایران بدون مربیان خود وارد امارات شد

تیم کاراته کشورمان در بخش کومیته یکشنبه شب برای شرکت در مسابقات قهرمانی غرب آسیا در کشور امارات بدون حضور مربیان خود وارد دبی شد.
آفتاب‌‌نیوز :
 تیم ملی کومیته (مبارزه) کاراته ایران با مجوز فدراسیون کاراته با منتخبی از کاراته کاهای قزوینی در این رقابت ها شرکت کرده است.

تیم کومیته کاراته کشورمان بدلیل صادر نشدن روادید از حضور مربیان خود در این پیکارها محروم ماند.

قسمت آسیابری و بهروز اولادی مربیان و محمد صادق بابایی سرپرست تیم ملی کاراته و محمود خوبیاری و حمیدرضا داوری از اعضای تیم در این رقابت ها بدلیل صادر نشدن روادید از سوی اماراتی ها از همراهی با بازیکنان بازماندند. 

بازماندن مربیان و سرپرست و جمعی از کادر تیم ملی کاراته از همراهی ملی پوشان در حالی صورت گرفت که قرار بود، روادید آنها تا ساعتی پیش از سفر صادر شود اما این اتفاق رخ نداد.

مجید حسن نیای، سید امیر حسین موسوی پور، میثم رشوند، بهمن عسگری، سید مهدی موسوی پور به ترتیب در اوزان 55، 67، 75، 84- و 84+ در کومیته انفرادی مسابقات قهرمانی کاراته غرب آسیا به روی تاتامی می روند.

افشین حاجی زاده، سجاد گنج زاده، میثم ذوالقدر، حمیدرضا مقدم به همراه برادران موسوی پور، عسگری و رشوند نیز در بخش کومیته تیمی این رقابت ها به مصاف حریفان خود می روند.

به گزارش ایرنا، مسابقات قهرمانی کاراته غرب آسیا با حضور تیم هایی از 12 کشور از فردا دوشنبه در شارجه امارات متحده عربی برگزار می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین