کد خبر: ۳۱۹۸۰۸
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۲

مارادونا: پلاتینی راه دزدی را از بلاتر یاد گرفته است

دیگو مارادونا به انتقاد از میشائیل پلاتینی پرداخت و عنوان کرد او نمی تواند جانشین مناسبی برای بلاتر باشد چرا که راه دزدی را از این مرد سوئیسی یاد گرفته است.
آفتاب‌‌نیوز :
انتخابات فدراسیون بین اللمللی فوتبال فیفا چندی دیگر برگزار می‌شود تا سرنوشت ریاست این نهاد مشخص شود. در بین نامزدهای ریاست فیفا نام میشائیل پلاتینی دیده می وشد که شانس زیادی برای جانشینی بلاتر دارد. البته او گزینه مطلوبی از نظر دیگو مارادونا نیست و به همین خاطر این بازیکن سابق تیم ملی آرژانتینی به انتقاد از پلاتینی پرداخت و عنوان کرد او به هیچ وجه نمی تواند گزینه مناسبی برای جانشینی بلاتر باشد.

دیگو مارادونا درباره احتمال حضور پلاتینی روی صندلی ریاست فیفا گفت:‌ خیلی ناراحتم وقتی متوجه می شوم که پلاتینی گزینه محتمل برای جانشینی بلاتر است. هنوز خاطره اتفاقات تلخی که بلاتر برای فوتبال رقم زده است از یاد ما نرفته است. او راه دزدی را به پلاتینی یاد داده است و انتخاب پلاتینی یک مشکل دیگر برای فیفا است. حضور پلاتینی در راس فیفا به معنای ادامه دزدی در این تیم است. او یک دیکتاتور فرانسوی است و به درد ریاست فیفا نمی خورد.

مارادونا قرار است در انتخابات فیفا از شاهزاده علی بن حسین اردنی حمایت کند. هر چند خیلی ها عنوان کردند که ممکن است او به عنوان رئیس جدید فیفا انتخاب شود.ماردونا تاکید کرد که فوتبالیست ها از نامزدی او برای ریاست فیفا حمایت می کنند. او امیدوار است که به این سمت دست یابد تا با مافیایی که در فدراسیون جهانی وجود دارد مبارزه کند. او درباره این موضوع گفت:‌بازیکنانی هستند که از من حمایت کنند. من باید با مردمی که سال ها در فیفا مشغول به دزدی بودند مبارزه کنم. آن ها با دستکش های سفید دزدی می کنند.مارادونا ویدیویی در شبکه های اجتماعی منتشر کرد که در آن اعلام کرد که برای ریاست فیفا کاندیدا می شود.

بازیکن سابق تیم ملی آرژانتین اظهار کرد: به تمام آرژانتینی ها می گویم که قوی هستم، نمی توانند من را کنار بزنند چون که قدرتمند هستم و از حمایت زیادی برخوردارم.

به گزارش ایسنا و به نقل از روزنامه گلوبوی برزیل، مارادونا در پایان گفت:‌ من دزد نیستم و تفاوت زیادی با بلاتر و پلاتینی دارم. بلاتر به اندازه کافی به فیفا آسیب وارد کرده است و در کنار او پلاتینی نیز کار خاصی برای یوفا انجام نداده است و انتخاب او به معنای ادامه بحران در این نهاد است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین