کد خبر: ۳۱۹۸۱۰
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۵

بوفون: پوگبا چیزی از مسی و رونالدو کم ندارد

دروازه‌بان و کاپیتان یوونتوس به حمایت از ستاره فرانسوی تیمش پرداخت و عنوان کرد این بازیکن فرانسوی چیزی از رونالدو و مسی کم ندارد و به زودی به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب می شود.
آفتاب‌‌نیوز :
 رشد پل پوگبای جوان در ترکیب یوونتوس در سالهای گذشته باعث شده است تا خیلی ها او را با بازیکنان بزرگی چون مسی و رونالدو مقایسه کنند. این بازیکن فرانسوی شب گذشته نیز عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست نقش عمده ای در برتری تیمش داشته باشد.

جان لوئیجی بوفون دروازه بان یوونتوس با تمجید از این بازیکن گفت:‌ به نظرم پوگبا چیزی کمتر از مسی و رونالدو ندارد. او پیشرفت زیادی در این چند سال داشته است و ثباتی که در بازی داشته نشان می دهد او بازیکن بزرگ و منحصر به فردی است. پوگبا را خیلی قبول دارم و دوست دارم سالها در یوونتوس بماند. او خیلی بازیکن باهوشی است و علاوه بر آن از قدرذت فیزیکی خوبی نیز برخوردار است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روزنامه اکیپ فرانسه،این بازیکن باسابقه ادامه داد:‌ شکست منچسترسیتی کار بزرگی بود که موفق شدیم ان را انجام دهیم و حالا باید به فکر بازهای بعدی باشیم. هدف اصلی ما این است که بتوانیم از این گروه به مرحله بعد صعود کنیم و اگر این صعود به عنوان تیم نخست باشد خیلی بهتر خواهد بود.

بوفون درباره پیشنهاد بارسلونا گفت:‌ سال 2001 قبل از پیوستن به یوونتوس در آستانه رفتن به بارسلونا بودم اما پدرم به من گفت بهتر است که به جای بارسلونا به یوونتوس بروم. از آن موقع تا امروز از او تشکر می‌کنم که نگذاشت به بارسلونا بروم و باعث شد در یوونتوس بازی کنم. اتفاق‌های بزرگی برای من در یوونتوس افتاد که همه آنها برایم مهم و خاطره‌انگیز هستند. البته این را هم باید بگویم که بارسلونا آن زمان مانند بارسلونا امروزه نبود. اتفاق بزرگ دیگر تمدید قراردادم با یوونتوس در سال 2013 بود. یک پیشنهاد خیلی خوب از یک تیم اروپای شرقی داشتم که همه را وسوسه می‌کرد اما در نهایت تصمیم گرفتم تا در یوونتوس بمانم. امیدوارم بتوانم تا چند سال دیگر برای یوونتوس بازی کنم.

دروازه‌بان تیم ملی ایتالیا درباره پیوستنش به پارما در جوانی گفت: وقتی خیلی جوان بودم از پارما و میلان و همچنین بولونیا پیشنهاد داشتم اما در نهایت پارما را انتخاب کردم زیرا برای یک نوجوان 13 ساله در آن زمان شرایط خوبی فراهم کردند. در 17 سالگی توانستم اولین بازی خود را در سریA انجام دهم که یک اتفاق بی‌نظیر برای من بود. اما آن دوران را به یاد دارم. دوست نداشتم در دنیای فوتبال تنها یک جرقه باشم. تصمیم گرفتم تا با عملکرد خود بتوانم به یک دروازه‌بان قابل در فوتبال ایتالیا تبدیل شوم. خیلی دوست داشتم تا با پارما به یک قهرمانی در لیگ برسم اما شاید ثبات کافی برای رسیدن به این هدف را نداشتیم.

بوفون در پایان درباره اولویتش در این فصل گفت: اولویت من در این فصل این است که بتوانم همراه یوونتوس به قهرمانی در لیگ قهرمانان برسم. آرزوی من این است که بتوانم جام قهرمانی را بالای سر ببرم. مطمئن هستم این یک لحظه رویایی برای همه یوونتوسی‌هاست. ولی می‌دانم که این آرزوی بسیار بزرگی است چرا که تیم های خوب زیادی در لیگ قهرمانان حضور دارند. اول باید حضور خودمان را در مرحله یک هشتم نهایی قطعی کنیم سپس به مراحل بالاتر فکر کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین