کد خبر: ۳۱۹۸۸۱
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵

حاشیه های دیدار ایران و آمریکا در هفتمین روز جام جهانی

تیم ملی والیبال ایران امروز (پنج شنبه) در حالی برابر آمریکا قرار گرفت که بازهم سعید درخشنده مسئولیت نظارت این مسابقه را برعهده داشت. حاشیه های دیدار ایران و آمریکا در هفتمین روز جام جهانی
آفتاب‌‌نیوز :

تیم ملی والیبال ایران برای رویارویی با آمریکا از ساعت 10:30 به وقت محلی هتل را به مقصد سالن محل برگزاری مسابقات ترک کرد.

به گزارش ایرنا از فدراسیون والیبال، کواچ ابتدا دقایقی برای ملی پوشان صحبت کرد و سپس ملی پوشان با حضور در یکی از سالن های فرعی مجموعه ورزشی پال سنترال به گرم کردن مشغول شدند.

از ساعت 11 درهای سالن برای ورود تماشاگران باز شد. محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال و حسنی خو نماینده حراست وزارت ورزش هم همراه با ملی پوشان به سالن مسابقه آمدند و از جایگاه ویژه نظاره گر مسابقه شدند.

سعید درخشنده ناظر ایرانی سیزدهمین دوره از رقابت های جام جهانی 2015 والیبال که ناظر تمام بازی های سالن پال سنترال است، مانند روز گذشته امروز هم ناظر بازی ایران بود.

با توجه به اینکه دیدار تیم های ایران و آمریکا نخستین دیدار امروز محسوب می شد تماشاگران کمی به سالن آمده بودند که در ابتدای مسابقه جمعیت آنها به 100 نفر هم نمی رسید.

در امتیاز 20 بر 17 به سود ایران در ست اول کواچ درخواست بازبینی مجدد صحنه کرد تا امتیاز 21 به ایران برسد. همچنین در امتیاز 20 بر 16 به سود آمریکا در ست دوم جان اسپیرو درخواست ویدئوچک کرد، اما درخواست وی اشتباه بود و امتیاز 17 به ایران رسید.

خبرنگار تونسی که در جایگاه خبرنگاران حضور داشت از حامیان تیم ایران بود و با هر امتیاز گیری از سوی ملی پوشان کشورمان آنها را تشویق می کرد و هر زمانی که آمریکا امتیازی کسب می کرد، افسوس می خورد.

در ست سوم و در حالی که تیم آمریکا با نتیجه 23 بر 22 از ایران پیش بود، کواچ درخواست ویدئو چک کرد؛ وی معتقد بود که توپ مهاجم آمریکا بدون برخورد به دست بازیکنان ایران به خارج رفته است که نظر وی اشتباه بود و امتیاز 24 به آمریکا رسید.

در امتیاز 15 بر 12 به سود آمریکا کواچ درخواست بازبینی مجدد صحنه کرد که این بار درخواست وی درست بود و امتیاز 13 به ایران رسید. این موضوع اعتراض آمریکایی ها را به همراه داشت؛ آنها معتقد بودند که داور در بازبینی مجدد هم اشتباه کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین