کد خبر: ۳۲۰۱۵۴
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶

روزبهانی: حریفم همچنان دربیمارستان است

نماینده وزن 81 کیلوگرم تیم ملی بوکس، گفت: مبارزه بسیار سنگینی بین من و بوکسور فرانسوی برگزار و حریفم به شدت از ناحیه دنده مصدوم شد و همچنان در بیمارستان بستری است.
آفتاب‌‌نیوز : احسان روزبهانی نماینده وزن 81 کیلوگرم تیم ملی بوکس کشورمان برای دفاع از کمربند قهرمانی خود شب گذشته در رقابت‌های APB به مصاف حریف فرانسوی رفت و در فینال دور دوم مسابقات بوکس حرفه‌ای بازی را مقابل حریف خود به دلیل مصدومیت شدید از ناحیه ابرو واگذار کرد.

روزبهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد مبارزه در فینال دور دوم مسابقات لیگ حرفه‌ای APB؛ اظهار داشت: از عملکرد خودم در طول 7 راند مبارزه ای که شب گذشته داشتم راضی هستم. خوشحالم که مبارزه بسیار خوبی را به نمایش گذاشتم. هر چند که حریفم را باید شکست می‌دادم، اما او نیز با قدرت برای حضور در این رقابت‌ها آمده بود.

وی در ادامه افزود: در طول مسابقه از ناحیه ابرو به شدت مصدوم شدم و با صلاحدید کادر فنی اجازه مبارزه کردن پیدا نکردم.

روزبهانی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: مبارزه بسیار سنگینی بین من و بوکسور فرانسوی برگزار و حریفم به شدت از ناحیه دنده مصدوم شد و همچنان در بیمارستان بستری است.

به گزارش فارس، نماینده وزن 81- کیلوگرم در ادامه از شرایط وضعیت جسمانی خود گفت:‌ پس از مصدومیت از ناحیه ابرو کمی خونریزی داشتم که رفع شده و مصدومیتم نیز برطرف شده اما حریف خیلی شرایط خوبی ندارد. به هر حال ناراحتم از این که مصدومیت اجازه نداد او را شکست بدهم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین